Ni som är smala - hur fort syntes magen?
Undrar när man kan börja vänta en synlig mage? Vill inte berätta förrän magen växt och man liksom kan känna sig lite mer säker.
Kange, v 10+0
Undrar när man kan börja vänta en synlig mage? Vill inte berätta förrän magen växt och man liksom kan känna sig lite mer säker.
Kange, v 10+0
runt v.20 ungefär.. fast den växer sakta... är fortfarande inte så stor och nu är jag i v.30..
Har precis börjat synas på mig är i vecka 14, men så är det ju andra barnet för min del och då brukar det ju komma tidigare....
Jag är smal från början. Är nu i v.15, men har fortfarande inte fått nån riktig bebismage tycker jag. Det är nog bara jag och min man som ser magen tror jag.
Jag har bilder under graviditet.
Min tjej syntes inte magen på förns v 24
Tja, andra såg det nog i ca v 16-17 men själv såg jag det tidigt utan kläder, kolla under min grav från v12...
Feather v23
Hej, är i v18 nu och väger 58 kg, har gått upp 1 kg c:a.
Jag är 1.65 lång o tycker att magen bara ser svälld ut. Ingen ser på mig att jag är gravid. Känns bara då¨jag ätit o kollar i spegeln naken...
LÄngtar tills det syns.
Kram på er alla!
Nutte
Kange, jag och min sambo berättade först för våra familjer i vecka 15 (sedan började vi berätta för vänner efter det, då tillfällen gavs). Min mage syntes i princip inte alls, förrän runt vecka 20. Den är fortfarande liten, och jag är nu i vecka 29 + 0.
Detta med storlek på magar och hur mycket det syns, är såklart lika individuellt som det finns människor, och egentligen ska vi inte jämföra oss med varandra!:)
Berätta när det känns "rätt" och bra för dig/er!
Lycka till!
På mig syntes ingenting fram till v.21 sedan sa det bara poff över en natt så hade jag fått en riktigt bebis mage ...
hej hej... min syntes i v 10... men det är min andra grav. kan ju bero på det....
Min började synas i vecka 21-22, men visste man inte om det så syntes det inte. Är nu i vecka 25 och det är fortfarande ingen riktig bebismage, men tror att det bara återstår dagar innan det är det, mysigt!