Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

nya ullared/gekås-tråden

sandy:

Vet inte vad de kostar men det finns sådana mjuka babygym....hmm 99 eller 129 tror jag de kostar

• jezzzica

oh ja stavmixer finns, på bottenvåningen :)

• jezzzica

jag har aldrig sett esska nappflaskor där men haklappar och nappar

• jezzzica

åkpåse finns, superbra! och sittdyna finns också. Mjuklift finns men tror att den bara säljs ihop med barnvagnen. En modi vagn.

• jezzzica

mamma kläderna ändrar sig heeela tiden. Ibland finns hur mycket som helst och ibland ingenting :( jag var där två gånger när jag var gravid och hittade absolut ingenting, men sen när ungen hade ploppat så fanns helt plötsligt skitsnygga grejer!

• jezzzica

tror inte att det finns mjukliftar... men är inte helt hundra, har dock aldrig sett någon.

• jezzzica

resesägnen är kalasbra..vi fick ett måndagsexemplar som vi var tvugna att byta men den nya är kalas

• jezzzica
    kaffemedmjölk skrev 2006-10-09 22:51:30 följande:
    Hehe så det finns till och med en tråd för Ullared Har hört att det skall gå att fynda där så jag skall dit på torsdag! Något särskilt man skall kolla på? Finns det en speciell Baby avdelning? Har inte varit där på läääänge....
    yes de har en speciell babyavdelning och babykläder och ja de har nästan allt :)
  • jezzzica

halloj!

någon som har sett de här f*rbaskade john lennon spjälskydden på senaste?? åhh jag vill så gärna ha ett....

• jezzzica

ullabella:

japp det finns men har ingen aaninga om vad de kostar faktiskt :(

• jezzzica

kan ni kika efter john lennon spjälskydd imorgon vore det toppen!!

lycka till och vässa era armbågar ;)

• jezzzica

ingen som sett john lennon spjälkskydd??

• jezzzica

vet inte om någon svarat men det finns amningsrum på ullared! bara att fråga hos infon vid toaletterna efter nyckel

• jezzzica

walning baby kläder har jag inte så bra erfarenhet av. De har blivit hål och knappar har ramlat av och så... men fina är de och inte dyra

• jezzzica

kavaten:

trappgrind har jag tämligen svårt att se att de har.

träningskläder och rockringar är nog mer troligt :)

• jezzzica

oh ja den har stått på kö många gånger... ibland upp till 2 h kö :)

• jezzzica

jag tror inte den står på kö om den rör sig kön...bara om de inte släpper in

• jezzzica

tildesmamma:

de har hur många som helst. Jag köpte en med 6 batterier som ingick kostade 149

• jezzzica

tildes mamma:

ingen aning, skall ge bort den i julklapp :) sorry

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden