nya ullared/gekås-tråden
John Lennon Badlakan till bebis tål bara 40 graders tvätt enligt tvättråden!
John Lennon Badlakan till bebis tål bara 40 graders tvätt enligt tvättråden!
Kollar Gekås webcamera på www.ullared.se Det ser tomt ut, och köbarometern är låååååg. Är det stängt eller? *kollar*
HAHA, det är stängt på söndagar *knackar sig själv i pannan*
Hörrni! Nån som har testat resesängen? Är den bra, vad kostar den osv? DVS: kan man lika gärna köpa resesäng på Jysk/IKEA eller ska man satsa på Gekås?
Babysittern är helt ok (189kr), men inget för nyfödingar. Funkar för lite stabilare barn från 4-6 månader eller från de sitter själva?? Blir en underbar TV-fåtölj för barn från 1 år och flera år framåt misstänker jag
Tack björkmamma !
Så Babygymmen har kommit in igen? Bra!
Jag kan rekommendera babysittern för 189kr: min 3½ -månadersgrabb trivs fint i den som omväxling till BabyBjörns klassiker
Tipsar:
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=301376
Ullared - Gekås 06 (2006-10-11)
Gekås i Ullared är ett namn som de allra flesta förknippar med låga priser. Men hur billigt är Gekås egentligen? GP Konsument har undersökt.
Jag håller på att samla argument för att vi måste åka till Ullared
Min man kan kanske ge med sig om julpynt och julgardiner är mycket billigare där. Det är dom väl? *blink blink*
Asch, han har oanvända jeans i garderoben - och använder "aldrig" kostym! Men han är jävligt snygg i alla fall *s*.
Det är så att mina vuxna barn och hunden kostat många tusenlappar de senaste 2 månaderna, så egentligen borde vi hålla igen med shoppandet.
Men man måste ju fira JUL!
Ahaaaah! Det är det han är orolig för: att det blir svindyrt om jag släpper iväg honom till nedervåningen