• mickz

nya ullared/gekås-tråden

Till veckan ska ja till gekås för första gången ha skrivit en låååång lista över saker ja hoppas dem ska ha. Ska bli så grymt skoj!
    Gruff knuff
  • mickz

Ingen som kan visa upp sina fynd??

Gruff knuff
  • mickz
    Här kommer några av mina inköp från i tisdags, fler finns i mitt bildgalleri.

gekås gekås gekås
    Gruff knuff
  • mickz
    Pshevil skrev 2006-09-22 11:51:43 följande:
    Mickz: Vad kostade lära gå-vagnen? En sådan vill jag köpa när jag åker dit! Och de där gröna mysbrallorna med mönster var jättefina! Vet du om de fanns i storlek 80?
    189:- för gåvagn om ja inte minns helt fel. Å eftersom de e storlek 80 på dem gröna byxorna så japp
    Gruff knuff
  • mickz
    Lalalong skrev 2006-09-22 14:53:23 följande:
    MickzEn sån KO-lekfilt köpte vi också till Klara när vi var där sist. Stentuff!! // Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
    Ja den va ju så billig så ja vart tvungen dem hade ju sänkt priset till 29,90
    Gruff knuff
  • mickz
    cocacarro skrev 2006-09-22 21:53:49 följande:
    mickz: vad kostade de där gröna byxorna med mönster?
    29,95 fanns blå oxå å rosa tro ja de va
    Gruff knuff
  • mickz
    cocacarro skrev 2006-09-22 22:30:15 följande:
    mickz: hoppas de finns kvar när jag ska dit var det mycket snyggt till pojk i stl 80 tycker du? mycket brunt?
    Kika inte efter brunt då ja redan ha så mycket i just brunt. Bodys å byxor fanns många snygga men tröjor va de sämre me tycker ja. Fast just 80 är ju lite av en mellan storlek tycker ja eftersom de e sista babystorleken. Längtar tills lilleman bli en 86:a för då kan man ju köpa från den "vanliga" barnavdelningen.
    Gruff knuff
  • mickz
    obelix skrev 2006-09-23 15:37:16 följande:
    Frågar igen...Fanns det mycket barnböcker?? (1,5-2år)
    Tyvärr vet ja inte...
    Gruff knuff
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden