Inlägg från: lovisag |Visa alla inlägg
  • lovisag

nya ullared/gekås-tråden

nån som vet om de säljer skinnfäll som man kan ha i vagnen??

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • lovisag
    stinamaria skrev 2006-09-21 08:06:42 följande:
    lovisag:ja det har dom. köpte den i måndags. kostar 229 kr
    åh vad bra, ska dit i morgon nämligen, är det hål i den för selen?
  • lovisag
    Gosan skrev 2006-09-21 12:00:23 följande:
    Finns den där skoaffären kvar utanför Gekås? Isåfall är den nån som vart inne där på sistone och vet om dom har nåt kul? Är ute efter vinterkängor/stövlar till mina tjejer, helst nåt i goretex eller liknande, nån som vet om det finns? Finns det skor inne på Gekås också kanske?
    jag köpte ett par kavat vinterskor till min tjej, mycket billigare än i andra affärer
  • lovisag
    stinamaria skrev 2006-09-21 20:43:08 följande:
    lovisag:Nej, inga hål för selen. Men jag skar hål själv och det blev hur bra som helst
    ok, hoppas det finns kvar i morgonGlad
  • lovisag

jag var där igår och hittade ett par snygga jeans till mig för 129:-, sen hittade jag jeans till min äldsta dotter i strl 98 och sen fanns det massor med tröjor.

• lovisag

nån som vet hur solkläderna är?? köpte varsit set igår till tjejrna som de ska få ha till nästa sommar.

• lovisag
    Mian skrev 2006-09-25 08:23:13 följande:
    Lovisag: Om det är solkläder i märket Panos du köpte så är de kanon! Köpte de förra hösten och dottern har haft dem både på Kreta-resan och hela sommaren. Kanonskönt att slippa smörja in. Dottern älskade dessutom kepsen man kunde köpa till. Hade skydd i nacken.
    ja, det är Panos, kul att du är nöjd, skiljer ju mycket i pris mot andra solkläder. köpte oxå kepsen men få se om den får sitta kvar på nån av dem.
  • lovisag
    Mian skrev 2006-09-25 10:24:24 följande:
    Lovisag: Fick kämpa med kepsen ett par dagar, men sen fattade hon (då 14 månader) att den var bra att ha mot solen... Vilka storlekar har de solkläderna i nu? Kanske ska köpa på mig till nästa säsong då.
    de hade i strl 80,90,100,110
  • lovisag
    Pshevil skrev 2006-09-25 10:36:54 följande:
    Hur ska man räkna i storlek om man vill köpa solkläder till nästa säsong/till resa i vår? Sonen är 9,5 månad och har storlek 74, hur mycket ska man lägga på? Är solkläderna stora eller små i storlek?
    min dotter som är 6 1/2 månad och har 74/80 på kläderna nu tog jag 90 till, gör ju inget om det blir lite stort och till min 2 åring osm har 98/104 tog jag 110 till
  • lovisag

de är rosa och lila

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden