nya ullared/gekås-tråden
Ni som åker långväga ifrån. Var övernattar ni?? Eller kör ni hem samma dag??
Man kan väl inte bo i deras stugor efter vecka 36??
Ni som åker långväga ifrån. Var övernattar ni?? Eller kör ni hem samma dag??
Man kan väl inte bo i deras stugor efter vecka 36??
Ingen som vet om nåt boendet nära Gekås??
Vet du om dom hyr ut stugorna året runt?? Det står bara till v36 på deras hemsida.
Vi hade tänkt åka i oktober eller november.
Men gud vad bra!!! jag var rädd för att dom inte hyrde ut efter v 36!!
Vi funderar på motellet kanske.
Ja så tänker vi oxå. Att vi antingen handlar i 2 dagar o tar det lugnt...eller så handlar vi på en dag o åker hem den andra dagen.
Vi bor ända i Sthlm så.
Har du varit dit många ggr? Några bra tips??
En bekant sade att man hellst inte ska vara där tidigt på morgonen, för då e ALLA där.
Gud vad många bra tips du hade!!! Tusen tack!!! Jag har inget som jag egentligen behöver, så nån listan skriver jag inte. Ja iofs så vet jag ju att jag kommer att köpa bebisgrejer...men det lär nog bli julklappar oxå.
E det dåligt planerat att åka dit en lördag?? Kommer man ens in då?? Iofs så e det helgen FÖRE löning...
Ja dom har haft julsaker ett bra tag redan....hörde jag.
Vi ska dit 8-9 december. Hoppas det inte e så mkt folk då!! Såg idag att köbarometern stod på rött ett långt tag!
Nån som bott på deras camping?? Vi har bokat stuga där.
RETTIS: E det långt mellan stugan och Gekås?? Hur hittade ni till stugan?
Ni som säger att ni aldrig ska åka dit en lördag igen....kanske jag kan tipsa att inte åka dit en lördag så tätt in på löning! Det var nog det som var felet igår gissar jag. Inte bara att det var lördag. En lördag FÖRE löning e det nog lugnare.
Detta tips fick jag från en erfaren Gekås-shoppare
# Kommer ni vid 13-14 så kan ni nog lugnt gå in för då är "alla" ute och äter och det är lite folk inne!
# Kommer ni vid 14-15 så är det nog många som ska in igen för andra gången under dagen, efter att ev. ha ätit och kanske lastat av grejer i sina bussar(om de åker buss vill säga)!!
# Kommer ni vid 16-17 så är det många som går ut då för att många bussar går vid 17-18 och man måste ställa sig i kassan vid 16-17 för att vara helt säker på att komma ut i tid och hinna med allt som ska göras innan dess att bussarna går!!
Efter 17 är det väldigt lugnt där inne, då har de flesta bussar åkt och man kan gå i lugn och ro och t o m prova kläder utan att känna sig stressad!!
19 miljooooner??!!! Shit alltså!!!!
Vi har bokat stuga den 8-9 december Så slipper man stressa så mkt. Ska stuva hela kombin full med saker!!!
E det nån som vet om dom har mkt bebissaker där??
Campingen e öppen...iaf stugdelen, för vi har hyrt stuga 8-9 dec