vill skaffa barn men inte förlova sig :-((
Nu kommer jag få mycket reaktioner. Men tjejer.. så här är det. När en man är kär och hittat sin livspartner- då kommer han göra ALLT för att hon ska förbli hans. Han kommer sätta vilken jävla ring som helst på hennes finger för att markera att hon tillhör honom. Kvinnan kommer aldrig ens behöva föra det på tal för det kommer aldrig vara en kompromiss.
Tyvärr men en man kan leva Ihop med en kvinna i flera år även om han inte är helt 100 på att hon är den rätta. Det gör inte ni kvinnor. Märker ni att det inte finns progress och framtid så vill ni ur relationen. Män tjänar på att vara i en relation oavsett (i väntan på den stora kärleken). För när den kommer så är den självklar. Därför så många kvinnor blir helt knäckta när deras kille efter många år träffar en ny strax efter uppbrotten och snabbt stadgar sig, köper hus och skaffar barn. För att han gör bara detta med den rätta..
Jag misstänker i denna gamla tråd att han ser barn som en självklarhet och längtar efter det, men inte säkert att han ser TS som sin självklara livskamrat. Jag hoppas jag har fel.
Att skaffa barn är mer bindande än en ring. En kvinna kan utnyttja en man för att skaffa barn men oerhört osannolikt att en man skulle göra det.