Anonym (Anonym1) skrev 2024-11-24 19:55:44 följande:
Ni har nog lite mer än en ring att fundera på och planera inför. Ngr gram guld bevisar inte ett jota och är lika vattentätt som ett durkslag legalt så släpp tanken på att blänk på fingret gör att du är hans. Han har en hel del shapeing up att göra låter det som men att köpa sig till det vinner ingen på. Bättre han lägger de pengarna på bilbarnsstol, barnvagn, spjälsäng, skötbord, mm mm. Du behöver en pappa till ditt barn i första hand, ingen sugardaddy som slänger med guld o stenar
Jag va lite förbannad på honom när jag skrev. Han har absolut visat och ansträngt sig en hel del. Är inte orolig att han inte skulle försörja för barnet, det har vi pratat mkt om även om vi kanske har lite olika åsikter om vad som är värt att lägga pengar på. Egentligen är vi väl förberedda men efter man bråkat eller när minnen kommer upp om sveket i början så kan jag känna helt annorlunda för honom, så det är svårt. Men för det mesta, 80-90% av tiden har vi det väldigt bra och löst många hinder hittills och kommit närmare varandra. Jag tyckte inte det är något sugerdaddy över att köpa en fin ring, är något man ska ha hela livet och vi kvinnor är gravida och föder barn så är det minsta de kan göra. Sen är han i samma ålder, några år yngre, så knappast min sugerdaddy. Men ringen är en symbol för kärleken och att man är seriös och då köper man inte vilket skit som helst enligt mig, om man har råd vs.