Inlägg från: Backsippan |Visa alla inlägg
  • Backsippan

vill skaffa barn men inte förlova sig :-((

Glöm förlovning så länge, jag lovar det är inte så viktigt. Jag har varit förlovad och gift inom ett år som traditionen är. Sen efter några år skiljde jag mig. Min nuvarande sambo har tidigare varit förlovad mot sin vilja för att dem väntade barn. När sonen var 7 mån. stack hon med grannen. Jag och min sambo träffades för snart 10 år sedan och väntar nu vårt fjärde gemensamma barn och vi älskar varandra högt men förlovat oss har vi inte. Den dag vi gör det ska vi deffinitivt inte vänta barn, ett frieri ska vara möjligt inom ett år. Men ska jag vara ärlig så är det inget vi måste göra, men kanske med alla våra 6 barn efter oss i kyrkan. Jag är väldigt romantisk så det skulle väl vara för den sakens skull, med en härlig smekmånad utan barn där vår kärlek kan blomma ut. Ibland får man lägga det på is för man hinner inte riktigt ibland när det kör ihop sig. Men vårt största bevis på vår kärlek är gnistan emellan oss, leendena, händer som alltid söker varandra, inte en ring. Den är ganska futtig i sammanhanget. Njut av era magar och era karlar, häng inte upp er på bagateller. Allt har sin tid.

Svar på tråden vill skaffa barn men inte förlova sig :-((