har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?
Måste bara fråga er.. Vad tror ni händer med eran vikt när ni börjar äta normalt igen? För ni tänker väl inte äta den här dieten resten av livet?
Måste bara fråga er.. Vad tror ni händer med eran vikt när ni börjar äta normalt igen? För ni tänker väl inte äta den här dieten resten av livet?
Ok.. Men varför inte äta nyttigare och samtidigt träna? Då går man ju ner i vikt. Den här dieten verkar ju inte genomtänkt alls.
Risken med att äta så här fel och lite är ju att kroppen ställer om sig till svältläge och när ni börjar äta igen så sparar den _allt_ den kan med resultatet att ni går upp i vikt.
Snarare är det så att med den dieten svälter man sig 7 dar/vecka. :-/
Men, men..
Nä, jag menar inte att racka ner på er och jag vet själv att det är ett rent helvete att gå ner i vikt. Däremot så är det inte alla som vet att när man följer en sån här diet går man oftast upp i vikt efteråt. Det är _mycket_ bättre att göra på rätt sätt på en gång. TS skrivet att hon ska gå med i VV efter dieten. Varför inte gå med där på en gång? Då slipper hon svälta sig i fyra veckor och riskera gå upp i vikt sen. Viktnedgång handlar till syvende och sist om att lägga om livsstilen.
Jag önskar er alla dock oändligt mycket lycka till och håller tummarna för att viktnedgången blir bestående!