har börjat denna diet idag! någon som vill hänga på?
låter intressant, kanske hänger på. men som ovan, vad kan man ersätta kaffe med? och vatten antar jag man kan dricka hur mycket som helst.
låter intressant, kanske hänger på. men som ovan, vad kan man ersätta kaffe med? och vatten antar jag man kan dricka hur mycket som helst.
ska man äta det utspritt på dagen då eller?
ska försöka haka på. Börjar imorgon måndag då. Måste handla bananer. Men jag kör nog på grönt te istället, utan nåt i.
Gick upp ca 5 kg när jag slutade amma som jag inte kunnat få bort. ska bli intressant.
kul. sambon har köpt bananer nu så imorgon börjas det
vet inte hur mycket ni vill skriva. men idag väger jag ca 65 kg, och är 167 cm. ska bli kul att se om 4 veckor. Fyllde år igår så det har blivit mycket mat i helgen. köpte godis igår, måste äta upp allt idag då, eftersom jag inte får äta det sen
godis blir det svåraste att hålla sig utan.
ska precis äta en banan nu
sen bär det av till jobbet. och jag som äter lunch tillsammans med barnen. Men jag ska hålla mig till mina bananer
några frågor:
ska det vara rena fiskbullar utan nån typ av sås?
kan man köpa fiskfärs i vanlig butik och hur tillagas det?(aldrig köpt det förut)
vad menas med kyckling sallad, vad får vara i den salladen?
mer frågor:
kunde man ta tonfisk istället för kalvsylta?
vad är rockfordost?
vad är biff? alltså är det vilket nötkött som helst?
har ätit 3 bananer nu. vatten och te och kaffe. är hungrig som fan, ska precis ta en till banan. har inte fuskat ngot i alla fall.