Tjejer...har ni provat tjejsex???
Inte haft men skulle gärna testa...
Inte haft men skulle gärna testa...
Jag blir väldigt upphetsad av tanken på tjejsex men är alldeles för blyg för att ta initiativet. Det finns en tjej på mitt jobb som jag vet är tänd på mig, och jag känner mig sexuellt dragen tilll henne också men jag gillar inte henne som person så det skulle aldrig hända någonting.
Ni som haft tjejsex; hur började det? Tog ni initiativet att hamna i sängen?
Nyfiken
FeuerKind!!du måste ju vara helt skadad...hur fan kan man va suggen å sätta på nåt som inte är med veten om vad som händer som inte kan säga nej...
till er andra de är ju sjukt att de inte är nån lag om att man får ha sex med djur...hörde på radion för ett tag sen en politiker sa att do kunde ju inte förbjuda en lägning??hallå dom kunde ju förbjuda pedofiler de hä är vel lika hämst???och de va oxså en kille med som bruka smyga in i häst hagar om natten å ha sex med hästarna!!!hur skadad får man bli han hade en flickvän stakars henne...oxså pratade do med vätrinärer om hundar å kater som hade sprukt (i röven eller fitan)på grund av övergräpen men dom kunde inte göra nåt efter som de inte är olaglit så när katen eller hunden blev frisk nog att åka hem så är de till huse eller mate som har antastat dem....förjävligt tycker jag!!de tyckte vetrinärerna oxså!!jag hållde på spy när jag hörde de!!
förlåt att jag stava konstit men är faktist inte dyslektiker...stavar bara dåligt ändå vet inte varför!hoppas att ni se vad de står i alla fal!!
puff
jupp provat tjej sex 3 gånger..men bara trekanter då..
Jag har provat!! Vi hade trekant.. Min bästakompis och hennes man och jag... Jag var mer intresserad av henne än av honom. Mumma!!
Efter det hade vi en sådan otrolig sexuell dragningskraft till varandra denna tjej och jag så det var ngt helt otroligt. Förbjudet men ändå inte.
Men gud vad häftigt.
Som flera andra här så har man hittat sin man i livet men han skulle nog inte vara främmande för en till kvinna i sänghalmen
Jodå-det är skillnad-tycker jag...mycket mysigt.
Jag är oxå väldigt nyfiken. Skulle nog vilja testa, men hur ska man få kontakt med någon annan som vill. Vill ju absolut inte göra detta bakom sambons rygg och om han skulle vara med(har inte frågat) skulle jag nog bli svartsjuk på den andra tjejen.
Har fått chansen att prova. Dock bara en gång hittills. Får jag välja så blir de flera gånger . Tyckte inte att de var så värst pinsamt att visa sig naken med en annan tjej, de kännes som... Ja... Naturligt! Visst var de lite fumligt till en början, men de gick bättre och bättre. Det är ju bara tänka sig de man själv tycker är skönt och behagligt.
Anonym NR: 1312498.
Hade min sambo med. Han tyckte/tycker att det har varit de häftigase han vart med om! Och jag trodde också att jag skulle bli väldigt svartsjuk på den andra tjejen, men ska sanningen fram så gav det mer spänning! I och försig hade dom inte samlag tillsammans.
Får jag bara testa igen så skulle jag inte tveka.