• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag älskar tjejsex,sensuellt vakert mm mm ,,prova gärna :)

• Anonym

LWord visas på kanal 3, måndagar kl. 21.55.

• Anonym

Nej och skúlle aldrig falla mig in!!

• Anonym

FeuerKind..........undrar om du har alla hästar hemma i stallet....eller om hissen går enda upp.....jag läste inlägget p g a att vi här om dagen disskuterade just homosexuellas vara eller inte vara....och jag påstod att jag tror inte att det är en genuin homosexualitet hos många s k homos....och det är ju denna tråden ett bevis på.....

Jag hoppas verkligen att du skämtade när det gällde djuren.....

• Anonym

uss vad hemskt, skulle aldrig någonsin komma på tanken med djur , de är ju vansinnigt!!!!

• Anonym

japp jag har testat det en gång....med en av mina dåvarande bästa tjejkompisar. Tycker det var spännande och ångrar det verkligen inte!!! Man lever bara en gång och bör testa så mkt som bara går anser jag (INOM RIMLIGA GRÄNSER VILL SÄGA).....
    Jag tror det är ganska vanligt, lr iaf att man har hånglat lr kysst en annan av samma kön, vilket inte behöver betyda att man är homo, utan är bara en kul grej!!

• Anonym

Jag vill vara anonym då jag tycker det här är väldigt privat.
    Jodå, jag har provat. En gång i min ungdom när jag var ca 17 år. Jag och min bästa kompis provade. Det var väl sådär tyckte vi bägge. Inget egentligt fel men inte heller kändes det helrätt. Lite konstigt bara. I dag är vi faktiskt fortfarande bästa vänner. Skulle de hända i framtiden att jag blir attraherad sexuellt av en kvinna, så visst hade jag kunnat göra det igen. Men nu är jag gift och har ingen tanke på att vara otrogen. Jag har inte heller träffat någon kvinnasedan dess som jag fått sådana känslor för. Så jag betraktar mig som helt heterosexuell.

• Anonym

Mmmm... trekant med en jobbarkompis (tjej) och hennes kille. Det var kul i början, men sen kändes det fel. Jag tyckte det var pinsamt efteråt. Jag märkte att både hon och hennes kille fortfarande var sugna på mig efteråt.

• Anonym

Jag har testat tjejsex med en väninna och min sambo. Sexet var väldans spännande och upphetsande men tyvärr så var hon djävligt dålig i sängen. Inte alls så som klyschan "tjejer vet vad tjejer vill ha". Hon använde tänder och naglar på ställen som man inte bör använda sådant.

Dessutom så blev hon nästan fixerad vid oss och det blev nästan obehagligt eftersom hon försökte nästla sig in i vårat liv på alla möjliga sätt. Trist.

Jag är dock glad att jag varit med om den erfarenheten, för då vet jag vad jag INTE saknar i alla fall.

Tror att man gör bäst i att ha klara spelregler innan, och inte vara rädd för att säga ifrån om man tycker att någon bryter mot dem.

Ha det skönt!

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???