Tjenixen här är en till!!!!!!!!! (APA)
Mitt största dilemma är oxå behårighet i ansiktet och halsen/hakan. Jag är väldigt mörk i mig själv så det gör att det växer ut små äckliga svarta hårstrån överallt...
I ansiktet så bleker jag "mattan" runt munnen och jag har oxå börjat bleka mina armhår... Mer hår än sambon JO TACK!
Benen är väl kan jag tänka mig som på alla andra levande varelser så där normal jobbig. Innan jag blev gravid använde jag min silkepil på bikini och benen. Jag har provat två ggn under grav. det gör så förbannat mycket ondare nu, man är väl känsligare kan jag tänka mig nu.
Bikinilinjen då, jag har faktiskt köpt veet en hårborttagningskräm just för bikinilinjen och den är väl sådär halvbra, den får duga fram tills jag inte är lika känslig i huden.
Jag har oxå funderat på att söka upp någon Dr. jag kan gråta ut inför och få bidrag till en ev. laserbehandling. fast som Pånglan skrev, det är nog klokt att reda ut mina hormonspöken först. Jag vill ha fler barn först.
Oj jag har skrivit lite mycket men det käns skönt att det finns fler med dom här jobbiga bestyren.