Har ni kalsonger/trosor utan på blöjorna på era 1-3 åringar?
Använder ni underkläder på era små? Började fundera på om man brukar ha kalsonger/trosor utanpå blöjorna eller bara ha byxorna direkt. Hur gör ni??
Använder ni underkläder på era små? Började fundera på om man brukar ha kalsonger/trosor utanpå blöjorna eller bara ha byxorna direkt. Hur gör ni??
Nej, bara blöja!
Inte hemma till vardags, men har hon klänning och vi ska bort eller har gäster så brukar vi ha byxor under.
När Nova använde blöja var hon utan trosor om hon hade byxor. Men om hon hade klänning så hade hon trosor över.
Nepp min son har inga kalsonger över blöjan. Men jag vet när jag och mina syskon var små så satte mamma alltid på oss underbyxor över blöjan, redan från att vi var nyfödda. Jag har frågat mamma om varför hon gjorde det, och nu såhär i efterhand så vet hon inte, det blev ju bara mer tvätt. Men alla gjorde tydligen så på den tiden :)
det är olika. men har han byxor o tröja så har han oftast boxer över blöjan,, så gulligt
Jag använder fortfarande bodysar på min son.Han är 17 månader
Jag har oxå boxer eller kalsingar över blöjan, känns mer "färdigklätt" då, ibland har han bodys istället.
Nej, min tös (som fyller två på söndag ) har varit utan blöja hela sommaren, så hon har bara underbyxor.
Är det någon som vet var man hittar små underbyxor förresten? Till en smal liten tjej som har stl 80/86, men som är så tunn att allt trillar ner...?
Michelle och Jennifer har trosor på sig om de har klänningar annars använder vi bodys och tycker att det blir väl tätt om de både ska ha det sistnämnda, blöja och trosor.
Min dotter har trosor över blöjan när hon har klänning eller kjol. Annars har hon det bara i bland när hon själv vill det.