• Nalle Puh73

Har ni kalsonger/trosor utan på blöjorna på era 1-3 åringar?

Använder ni underkläder på era små? Började fundera på om man brukar ha kalsonger/trosor utanpå blöjorna eller bara ha byxorna direkt. Hur gör ni??

• Svar på tråden Har ni kalsonger/trosor utan på blöjorna på era 1-3 åringar?
  • Veladis

Min 2½-åring har inte blöja längre. Men när hon hade et hade hon trosor också.
    Lillplutten på 3 månader har alltid blöjtrosa eller body. Tycker det håller ihop blöjan lite.

• ennasuS

min kille har kalsingar på sig och har haft det sen vi slutade med bodysarna. tycker blöjan sitter bättre då. fast är utan kalsonger på natten.ifall han bajsar för har han kalsonger på då får han lätt eksem.

• eccobell

Utan, varför skapa mer tvätt än nödvändigt. Sen är det lättare för barnet att klä sig själv.

• annca

Bara när hon har klänning och ska var "gåbortsfin". (Mathilda 18 mån)

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • pixi

Vi har inga trosor på dottern om hon har byxor. Men på natten när hon sover brukar hon ha bara blöja och trosor, annars händer det att hon tar av blöjan.

• morsgrisen

Min dotter är 20 månader och vill ha trosor som sin idol=storasyster

• Vasen

Inga underbyxor till sonen. Har aldrig kommit på tanken faktiskt.

• Gustafsmamma2005

Jag har bara kalsonger på min son , ingen blöja, han är 15 månader.

• Noni84

Dominic har sina boxershorts över blöjan ibland. Köpte dom mest som shorts fakitskt, då jag hade svårt att hitta snygga shorts i hans storlek.

Men han har bara boxers över blöjan när han ska sova, eller när han går i bara blöjan här hemma.

Svar på tråden Har ni kalsonger/trosor utan på blöjorna på era 1-3 åringar?