Inlägg från: livetsvandring |Visa alla inlägg
  • livetsvandring

Alkohol och medial

Har lite funderingar gällande när man dricker om man blir mer medial då.
    Jag är väl en sådan där halvmedial människa som inte lägger allt för stor vikt på det området just nu. Men jag har ofta sanndrömmar och bara vet saker i vardagslivet.
    Men vid några tillfällen ca 10 när jag har berusat mig är det som om någon tar över. Helt plötsligt vet jag för mycket och skrämmer folk. Berättar om deras förfäder och massa annat. Jag personligen kommer aldrig ihåg speciellt mycket av det jag har sagt, bara diffust. men jag har aldrig haft fel, det är som om dom talar rakt igenom mig. Jag blir alldeles kall i kroppen och tårana börjar alltid rinna, vad är det för fel på mig.
    Detta har skrämt mig rejält och jag har försökt stänga mig så mycket som möjligt, börjat meditera men det kan fortfarande bara ta över mig.
    Stackarna.... jag skrämms ju.
    Är det fler som upplever detta är jag bara helt tokig.
    Snälla har ni några tips hur jag får bukt med detta

• Svar på tråden Alkohol och medial
  • livetsvandring

puttskrutt
    Tack´för ditt svar, det känns skönt att veta att det finns fler än jag som upplever detta.
    Får några år sedan så började jag utveckla det jag såg och i början tyckte jag att det var spännande att känna energier, aurer och att kunna förutse olika saker. Men efter ett tag var det som om jag drog med mig energier hem.
    Det började höras en massa olika saker i mitt hem och jag kunde se skuggor överallt känns det som. Vänner ville inte längre sova överer för elektriska prylar kunde gå i gång av sig själv och en massa oförklarliga saker hördes hela tiden. Jag och sambon är inte vidare rädd eller brydd för sådana saker men det är ganska skönt att i alla fall ha det lungt hemma.
    Så jag beslutade att försöka lägga detta på hyllan i alla fall tills jag är beredd att möta det på riktigt.
    Inte för att det är lungt och skönt hemma nu och att jag inte ser längre men jag bara ignorerar det som sker.
    Men det är som sagt när alkohol är med i bilden är jag helt försvarslös, dom bara tar över trots att jag tycker att jag är helt avstängd. Men det kanske jag får lära mig att leva med.
    Tack än en gång!

Svar på tråden Alkohol och medial