Inlägg från: Sabre135 |Visa alla inlägg
  • Sabre135

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Lenora: Minns jag rätt att du bor i Finland? Annars låter det ju som en jättesmart lösnng för alla som vill starta en pytteliten rörelse.

• Sabre135

Välkommen hem Sirlig. 3,1 ton - WOW! Hoppas du inte behövde bära allt själv. Betyder det att båten har kommit? *håller tummarna*

• Sabre135

Grattis Bemma på födelsedagen. Må du få många vackra pärlor i paketen.

• Sabre135

Sirlig: Jag hade gärna kommit och hjälpt dig bära, vad gör man inte för att få första glimten av allt fint
    Förstår att det kommer att ta tid för dig att sortera igenom allt så du behöver inte stressa fram mina pärlor (ångrar mig bittert just nu att jag inte beställde mer. Vad TÄNKTE jag med egentligen?!?)

• Sabre135

Jollsan: pc brukar betyda pieces i engelskspråkiga sammanhang så det stämmer bra att det är antalet det gäller.

• Sabre135

Åh så irriterande!
    Har köpt nya, lite större, zippåsar via tradera. ca 7x10 cm skulle de vara. Och så nu när de kommer så har människan lyckats skicka fel. De är pytte pyttesmå. Har redan hyfsat små så jag har absolut ingen användning för dem.

Jag borde ju få skicka tillbaka dem eller hur? Och hon borde väl ersätta mig för returfrakten samt stå för frakten av de rätta påsarna eller? Jag har ju liksom redan betalat en gång tycker jag. Har mailat säljaren så jag får väl avvakta och se vad hon har att säga. Alla kan ju göra fel (utom jag då som är en helt perfekt skapelse.... )

• Sabre135

Ser att ni pratat pärlplats. Jag höll tidigare till antingen på vardagsrumsbordet eller köksbordet. Resultat - pärlor överallt!
    Så jag fick mig ett litet klaffbord i arbetsrummet. Smidigt för det går att fälla ned mot väggen så det går fortfarande att ställa in två gästsängar då det behövs.

Tyvärr är det på tok för litet så när vi flyttar till nya lägenheten ska jag minsann bevaka mina intressen och se till att jag får ett större bord. Om vi fortfarande inte har fått barn då så kan vi ha varsitt arbetsrum eftersom vi köper en fyra.

• Sabre135

Znazit: Fin hemsida. Vad du har varit produktiv!

• Sabre135

Ledsen Nillane men jag är fullt upptagen med min nya mobil som äntligen kom idag. Eller rättare sagt - tittar på när min man leker med den.

• Sabre135

Nu är det synd om mig - håller på att bli sjuk känner jag. Slemmig i halsen, fryser och det svider i ögonen. BEhöver en kram och min älskling är inte hemma. Kan man få en pärlkram istället?

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0