• MissBoring

**-** Guidebok och lexikon till tempmetoden med FertilityFriend **-**

Tusen tack för jobbet ni lagt ner, detta kommer bli toppen för mig som ska börja tempa!!

• MissBoring
    Vi 4 skrev 2012-04-04 22:32:00 följande:
    MissBoring, bara att säga till om du undrar något. Finns ju en temptråd också med aktiva tjejer som tempar, där kan man dela sin kurva och få synpunkter.
    Tack :) ja jag fick tips om den också så jag ska kolla in den, har bara inte haft tid än :(
  • MissBoring
    Bengalen skrev 2012-04-05 05:50:46 följande:
    MissBoring: Annars kan du alltid fråga oss, Vi 4 och jag är vid detta laget riktiga gamla temp-rävar...

Bengalen det gjorde jag ju fast jag tänker du/ni blit trötta om vi ska gå in på detaljnivå men det är skönt att ha er att vända mig till när andra frågor kommer upp tack
  • MissBoring

Vi4,  vad bra då ska jag bara se hur jag kan dela med mig av kurvan och var jag ska lägga in den så återkommer jag :)
    Såg jag itne kunde lägga in på en tråd om jag itne hade bim dag coh det har jag itne fått till än i kurvan då jag inte har hållt på så länge, men jag tror den ska va i helgen :)

• MissBoring

Okej, tack, ska se om jag kan få till det i kväll då :)

Svar på tråden **-** Guidebok och lexikon till tempmetoden med FertilityFriend **-**