• Lillgreta

Stress KAN påverka att man inte blir gravid!

Jag tror att stress kan påverka om man blir gravid eller inte. Varför kan tex mensen upphöra då man stressar mkt och lever under press? Forskarna talar ofta om att stress kan vara relaterat till sjukdomomar som tex cancer och diabetes. Så det är klart att kropp och själ samarbetar!

Jag har sett att många här på FL inte håller med mig om detta, men jag står på mig

Ha det gott!

• Lillgreta

Hej hej igen, jag tycker att det är lite kul o se vad alla blir upprörda när man nämner stress o graviditet. Jag tycker inte alls att det är konstigt att kroppen o själen samarbetar.

Kram på er

• Lillgreta

Tycker att det är lite trist stämning här inne!

Man kan inte säga vad man tycker för då klampar man plötsligt nån på tårna. Jag säger inte att JAG tror att "kropp och själ hör i hop" och att "stress o svårt att blir gravid" för att kränka någon! Detta är ett diskussionsforum och man får säga vad man týcker och jag har inte haft en otrevlig ton eller hur? Sen kan det alltid vara någon som tycker olika och det respekterar jag. Tycker att andra kan acceptera att jag tycker och tror som jag vill eller hur?

Försöker själv få barn med min man och tänker väldigt mkt det i perioder, vilket är jobbigt och frustrerande.

Jag önskar att det är lite trevligare stämning här inne.

Tack för ordet o lycka till med barntillverkningen!

• Lillgreta

Nä men jag tycker inte att det är nån ide att diskutera när folk liksom är inställda på att det man säger är riktat mot dem som ngt ont! Därför suckade jag....

• Lillgreta

Godmorgon allihop!

Har läst lite förstrött i den fortsatta diskussionen om detta ämne som tydligen är väldigt infekterat av någon anledning...

Vill bara säga att jag inte menade att göra ngn upprörd med det jag skrev. Tycker dock att det är konstigt att det verkar som om EN åsikt verkar ok här inne på FL.

Nu har jag en annan åsikt och tyckte inte att jag skrev på ett otrevligt sätt - m e n allt kan ju tolkas som man vill. När man skriver ser man ju inte skester och miner, men jag använder mkt smiles när jag skriver (skrev några ) för för att ni förhoppninsgsvis skulle se att jag hade glimten i ögat när jag skrev....men icke.

Nu har jag tappat lusten för att skriva mer om vad jag tror eftersom det verkar vara censur här inne....

Jag önskar er alla en trevlig dag trots regnet! Kram på er - oavsett åsikt i det infekterade ämnet stress

Svar på tråden Stress KAN påverka att man inte blir gravid!