• bambi7

Ska vi berätta om MF?

Ska börja utredning nu i september då vi försökt nu i snart 2,5 år. Men har hört många här berätta att så fort de får veta att man haft ett MF så får man vänta 1 år till med försökandet. för "vi har ju lyckats bli gravida en gång..."
    Fick MF i mars i år och inget mer händer nu...vill inte vänta längre!!!Utredningen i sej kan ju ta en evighet den med...

Så vad ska vi göra? Tror inte jag kan hålla det inom mig...pluppar nog ut iallafall..?vad e bäst att göra?

• Svar på tråden Ska vi berätta om MF?
  • bambi7

tack så mycket för era råd...men om vi nu berättar tror ni att de låter oss vänta ett år till nu för att det gick tidigare?
    Det orkar man bara inte?
    Nån som varit med om det?

• bambi7

tack så jättemycket alla... jag sk försöka att inte säga nått.. frågar de så kan jag nog inte ljuga..tycker som dig betty att har det gått 2 år innan viblev gravida och det inte blev nått så e de ju elaka annars. Lyckka till själva nu..kram

• bambi7

åhhhh va gulliga ni e. Tack så jättemycket.. blev så lättad av det ni skriver... har så svårt att ljuga och undanhålla saker.. så jag blir så glad av vad ni skrivit.

Ska verkligen berätta nu men som looby skriver STÅ PÅ MIG.
    tusen tack för alla råd. Kramar till er.

Svar på tråden Ska vi berätta om MF?