• instantcasting

polis misshandel av min son

fick inte läsa svaren i tråden jag startade sorry orkar inte skriva igen det är som vanligt allt man tar upp är fel det som verkligen sker i samhället får vi inte skriva om

hade fått 10 svar tack ni som skrev men jag kunde inte se dem för tråden togs bort

jag ber till gud nu bara om styrka för min son att han ska orka nu hans skov är dåligt hans socker är högt och svårt misshandlad av ****** pip**** en lagen man

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-15 09:51:14:
    "en polis misshandlade min son i natt"
    i natt blev min son brutalt misshandlad av en polis i Västerås bara för att han var lite berusad och väldigt hög i sitt blodsocker 27,4 samt 2 i ketoner polisen spräckte okbenet slog ut en tand på honom tog stryptag dunkade hans huvud i polisbilen satte handklovar och kastade honom i backen så allt svartnade för honom . efter 30 min ringer polisen mig och säger att de tagit hand om min fulla son
    Jag frågar då om de vet om att han har Diabetes och MS
    Ja det viste de för de hade han sagt då frågade jag varför han inte var på akuten eller hemma här ?? varpå de svarade men han ser ju frisk ut så vi vill hålla förhör (med en minderårig) jag måste vara närvarande så länge man e under 18 år
    de vägrade låta mig komma dit med hans mätare och insulin och ingen ambulans kunde åka ut
    Jag ringde då barn akuten som fick polisen att köra honom hit hem
    han var då helt borta av högt socker och misshandel så det blev akuten och gissa om det blev många fotografier på skador ...
    Så nu försöker jag att göra en polisanmälan på denne polisen som heter ********Ordningspolis assistent i Västerås
    en otroligt ful och tanig individ .... förmodligen narcesist eller impotent eftersom han måste slå ett handikappat barn.
    Tyvärr så håller poliserna varandra bakom ryggen så det är omöjligt att göra en anmälan så jag skriver här och hoppas på massmedias hjälp
    Tack för att jag fick skriva av mig
    Ledsen mamma just nu
    kramar

• Svar på tråden polis misshandel av min son
  • instantcasting

Nu har vi fått lite rätsida på allt
    Fått pratat med en otroligt trevlig polis som kom hem till oss och pratade med min son fotade hans skador.

Det blir en tidig kväll för oss idag aftonbladet har vart här och skrivit om det som hänt. så nu ska vi bara slappna av och ta hand om varandra en stund.
    en traumatisk händelse kräver mycket kärlek och omtanke

/BEE

• puss

" natt blev min son brutalt misshandlad av en polis i Västerås bara för att han var lite berusad och väldigt hög i sitt blodsocker"

bara därför?
    lite berusad och högt blodsocker?? ursäkta min dumma dumma fråga, men HUR kunde polisen veta det, om det nu var därför? jag menar, man ser ju inte på folk om de har högt blodsocker?

• MSI

instantcasting VLT är väl kanske inte så tokigt att prata med heller. De kan vara ganska så jobbiga för de som drabbas av dem.

• Snowgirl

Det är inte så ovanligt att det händer som en del verkar tro, har folk i min närhet som när de var unga blev misshandlade av poliser i fyllecell eller på väg till fyllecell.

puss
    Tyckte precis att jag läste att han hade berättat för polisen om sin diabetes.

• mye

TS bra att allt är fixat! men som nån sa här uppe...lokaltidningen är bra oxå...när ni årkar! alla i stan borde få veta!

finns här när som hellst!
    har ni fått prata med nån proffisionell?

• instantcasting

mye
    Nej vi har inte fått prata med någon om detta, det är semester tider ,-)

Tack för ditt enorma stöd

Kram Beatrice

• mye

jag har ju själv fått smalka på batonger och hårda skor ich knytnävar så jag vet vad ni går igenom..iaf din son!

• Trocadero

puss: Jag lever med en somhar diabetes...vet du vad det innebär att vara hög i sockret?

Svar på tråden polis misshandel av min son