• instantcasting

polis misshandel av min son

fick inte läsa svaren i tråden jag startade sorry orkar inte skriva igen det är som vanligt allt man tar upp är fel det som verkligen sker i samhället får vi inte skriva om

hade fått 10 svar tack ni som skrev men jag kunde inte se dem för tråden togs bort

jag ber till gud nu bara om styrka för min son att han ska orka nu hans skov är dåligt hans socker är högt och svårt misshandlad av ****** pip**** en lagen man

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-15 09:51:14:
    "en polis misshandlade min son i natt"
    i natt blev min son brutalt misshandlad av en polis i Västerås bara för att han var lite berusad och väldigt hög i sitt blodsocker 27,4 samt 2 i ketoner polisen spräckte okbenet slog ut en tand på honom tog stryptag dunkade hans huvud i polisbilen satte handklovar och kastade honom i backen så allt svartnade för honom . efter 30 min ringer polisen mig och säger att de tagit hand om min fulla son
    Jag frågar då om de vet om att han har Diabetes och MS
    Ja det viste de för de hade han sagt då frågade jag varför han inte var på akuten eller hemma här ?? varpå de svarade men han ser ju frisk ut så vi vill hålla förhör (med en minderårig) jag måste vara närvarande så länge man e under 18 år
    de vägrade låta mig komma dit med hans mätare och insulin och ingen ambulans kunde åka ut
    Jag ringde då barn akuten som fick polisen att köra honom hit hem
    han var då helt borta av högt socker och misshandel så det blev akuten och gissa om det blev många fotografier på skador ...
    Så nu försöker jag att göra en polisanmälan på denne polisen som heter ********Ordningspolis assistent i Västerås
    en otroligt ful och tanig individ .... förmodligen narcesist eller impotent eftersom han måste slå ett handikappat barn.
    Tyvärr så håller poliserna varandra bakom ryggen så det är omöjligt att göra en anmälan så jag skriver här och hoppas på massmedias hjälp
    Tack för att jag fick skriva av mig
    Ledsen mamma just nu
    kramar

• Svar på tråden polis misshandel av min son
  • kjempejente

Har själv tyvärr bara haft tråkiga möten med polisen, både på olycksplater, vittnesförhör och när jag gått in på polisstation i olika delar av norrland. och är inte alls förvånad över att sånt här händer..
    Hur mår din son idag?

• Lola Jämtland

kickerina

Därför att jag ville skona Ts tråd.

Men fortsätta gärna o skriv som du gör helt öppet...Då är det ju bara lätare att för mig att anmäla ev påhopp o kränkningar.....

• KaRoLiN85

fy va hemskt..De är ju inte klokt hur människor uppför sej och sen vara utbildad polis är ju grymt hemskt.
    Ska man inte kunna lita på poliserna??
    Man blir ju mörkrädd av hur de går till.
    Håller mina tummar att personen i fråga blir dömd och att din son snart mår bättre..

• HumDis

instantcasting: Så du anser alltså att ett brott motiverar ett annat brott, i detta fallet förtal av en polisman som inte är dömd för brottet och, som jag förstår det, inte ens är misstänkt?

/ HumDis
  • mye

humDis...
    nu får du ge dig hon har ju ändrat tråden...hon går igeno helvetet just nu det sista hon behöver är folk som jiddrar med henne! get of her back!

• HumDis

mye: Förlåt, jag trodde detta var ett diskussionsforum.

/ HumDis
  • mye

visst men man kan ju hålla sihg tii saken!

• decembertös

'det är alltid lätt att dömma när man bara sitter o pillar sig i naveln i sin lilla kvart..'

jag måste säga detsamma till dom flesta av er som skriver här.
    det är så många i vårt land som rackar ner på poliserna och det dom gör men ingen jävel vet hur svårt det kan vara för dom i olika situationer. men det är så lätt att skylla på andra och just nu verkar allting skyllas på polisen. ta reda på lite mer innan ni rackar ner allt för mycket. och även om denne polisman gjort ett fel enligt dej så har du ingen som helst rätt att hänga ut honom här. ta det med polismyndigheten i stället!

och TS. vad gör överhuvud taget en minderårig pojke full på stan om han dessutom inte riktigt har koll på sin diabetes? en fråga bara..

• Lilanthe

Det undrar jag med, minderårig, full och med diabetes och MS.

Säker på att det var polisen som misshandlade, och inte någon annan? Han kan ju ha misstagit sig menar jag.

Svar på tråden polis misshandel av min son