• Mamma Mysig

Hur skulle du reagera om ett okänt barn peka långfingret åt dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur skulle du reagera om ett okänt barn peka långfingret åt dig?
  • Atikin65

Skulle nog blir rätt störd om det var ett större barn (över 3-4 år) och går fram och tar ett snack med barnet...jagade en gång ikapp en grabb på 10-11 år som pekade fingret efter jag sa till honom...han var lagom kaxig då faktiskt:)

• Tant Green

Mamma mysig, jag vet inte exakt... men om det är en 2-3-åring skulle jag nog bara fnittra lite.

• Mamma Mysig

Ok om tonåringa skulle göra det skulle jag bli lite putt, men jag vet inte det är så mycket hemskheter som händer i världen så ett finger är inte så farligt tycker jag

• LILLABUNNY2

Gladinte bry mig  alls

för barnet är ju ute efter uppmärksamhet och så vit jag vet ska man igronerra dåligt uppträdande som detta Glad

• 82an

mutra och mutra. Jag skulle nog säga så jag vet att föräldrarna hör det att gud vilket oupfostrat barn.

• Mamma Mysig

Håller med bunny, då blir det liksom inte roligt längre

• Tiger Af Lilja

Barn är barn, det är ju inte alls säkert att dom fått det från sin familj, kan vara uppsnappat från var som helst.

• Rokka Jill

beros helt på åldern.. ärbarnet tre år.. så¨är det bara skit som moster eller faster har lärt barnet..
    jag vet... läörde mina syskon barn massa skit..
    ord som b*tch... nu får jag snart skiten för det... syrran lovat att hon ska lära min dotter sånt!!!... först nu vet jag vilken skada jag har gjort.. =)

men de är duktiga.. råkar man säga fan, skit eller annat i en mening får man utskällning av de små.. "fult ord så säger man inte"... aaah de e så snabba o söta

men hade en "stor" gjort så.. hade han/hon fått en blåsning av mig....

• Petre

JAg skulle ta illa vid mig. Fast det beror ju på åldern på barnet. Upp till 5-6-årsålder är det ok. Sen skulle jag bli ledsen och arg. Och om inte föräldrarna sa något så hoppas jag att jag skulle göra det.

• Moj Katile

Jag hade nog gått fram och pratat med barnet... inte föräldrarna.

Svar på tråden Hur skulle du reagera om ett okänt barn peka långfingret åt dig?