BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Grattis!! Vad roligt att så många plussat hittills!
jag är på ÄL+1 idag. Vi har fått till det helt ok. En gång på ÄL och en gång 4 dagar innan. Eftersom det är första försöker vill vi inte ha göra-barn-sex utan ligger när lusten faller in. Hur ofta ligger ni andra runt ÄL? har varit gravid 2 gånger tidigare och då hade vi sex en gång 5 dagar innan och andra gången 3 dagar innan och på ÄL dagen.
Jag är rätt säker på att min ÄL var igår, ÄL-testet positivt i måndags och typ blankt igår. Haft lite värk kring äggstockarna två dagar och nu är den värken och ÄL-flytningarna borta. Så ÄL+1 idag då 😊
Vi har haft sex varje dag i några dagar förutom just igår. Ser olika ut månad för månad hur mycket vi får till det, men åtminstone varannan dag vill jag få till det för att känna att vi i alla fall inte missar ÄL 😅
Grattis!! Vad roligt att så många plussat hittills!
jag är på ÄL+1 idag. Vi har fått till det helt ok. En gång på ÄL och en gång 4 dagar innan. Eftersom det är första försöker vill vi inte ha göra-barn-sex utan ligger när lusten faller in. Hur ofta ligger ni andra runt ÄL? har varit gravid 2 gånger tidigare och då hade vi sex en gång 5 dagar innan och andra gången 3 dagar innan och på ÄL dagen.
Idag kom en omgång ljusrosa flytningar till, molvärken kvarstår. Syns inget på pappret. Nidblödning? Mens på G? När kan an testa tro.. Jag tror imorgon som tidigast. Har inga tidiga test hemma. Mens beräknad om 4 dagar. Känns som jag uppdaterar en dagbok här 😂
Idag kom en omgång ljusrosa flytningar till, molvärken kvarstår. Syns inget på pappret. Nidblödning? Mens på G? När kan an testa tro.. Jag tror imorgon som tidigast. Har inga tidiga test hemma. Mens beräknad om 4 dagar. Känns som jag uppdaterar en dagbok här 😂
Hoppar på den här tråden! Har ett barn sen tidigare som är född 2016. Har ätit p-piller tills i mitten på december och fick min första mens i januari
Försökt aktivt sen dess, så detta blir vårat 5:e försök.
Bim 25/5, är på äl + 5 idag.
Hoppas så att det lyckas denna månad. Känt mig så omänskligt hungrig senaste 2dagarna. Såg även vita lotion liknande flytningar i toan efter jag kissade idag? aldrig varit med om, någon?