Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Låg vilopuls 53 av Anony­m (Ida) Hälsa 11 0 Har helt plötsligt fått lägre vilopuls.När jag skulle somna igår hade jag 53!idag på morgo... Hälsa Obesvarade
0
11
Kroppsdelar växer vid sömn av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 54 0 Behöver hjälp att komma på vad detta heter, hört det tidigare men hittar inte tillbaka til... Övrigt Obesvarade
0
54
1177 och nära akuten är värst av Anony­m (Det räcke­r­) Familjel­iv - sajten 66 0 Vf hänvisar 1177 till nära akuten även om jag säger att jag vill hellre åka till VC. Jo, d... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
66
Bajs vid delamning? av yny Barn 0-12mån 71 0 Hur ofta ska del DELammande bebis bajsa?Vet att en helammande bebis kan bajsa med väldigt... Barn 0-12mån Obesvarade
0
71
Ändrad inskrivning lumpen av Anony­m­3rrjr­j­sfs Övrigt 72 0 Hej, skickade in en enkät om ändrad inskrivning efter att ha blivit utbildningsreserv i lu... Övrigt Obesvarade
0
72
Mikrofrakturering av Anony­m (Bros­k­arn) Hälsa: Hälsa 57 0 finns det någon som gjort mikrofrakturering i knät?  hur länge behövde ni vara sjukskrivna... Hälsa: Hälsa Obesvarade
0
57
Gravid trots rester kvar? av Anony­m (Råd tack) Övrigt 63 0 Hej på erär de någon som gjort abort, fått göra om aborten med cytotec pga att rester är k... Övrigt Obesvarade
0
63
Plötsligt ont I foten efter att ha sovit 1 timme av Anony­m (Univ­e­rsum) Familjel­iv - sajten 85 0 Jag vet, jag vet, jag bör kontakta 1177. Ska göra det imorgon. Men vill ändå kolla om det... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
85
Amning efter matintro? av Anony­m (Tata­t­a) Föräldra­skap 45 0 Funderar en del på detta. Har en 8-månaders som är ett barn där matintrot gått smidigt. Ho... Föräldra­skap Obesvarade
0
45
Ni som behandlats med flukonazol mot svamp! av Anony­m (Hej) Övrigt 51 0 Hej! Haft återkommande svampinfektion och fick utskrivet flukonazol av gyn. Apoteket hade... Övrigt Obesvarade
0
51
Vilken år kom första iPhone ut? av Anony­m (you can guess­) Dator & Teknik 79 0 iPhone har funnits i många år nu och ni är det dags att gissa när iPhone släpptes för förs... Dator & Teknik Obesvarade
0
79
Sköter nya leverantören uppsägningarna? av Anony­m (Dumm­e­rjöns­) Konsumen­t/Inhand­la 129 0 Ursäkta en dum fråga men jag håller på att byta abonnemang för Familjen AB och är livrädd... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
129
Vad är din inställning kring dödshjälp för äldre? av Vixy1­6 Samhälle 109 0 Hej, vi är två studenter på Karlstads Universitet som skriver examensarbete i folkhälsovet... Samhälle Obesvarade
0
109
Var hittar man de som jobbar med TUNGA maskiner? av Anony­m (Stud­e­nten) Arbete 158 0 Hej Hur hittar man folk som arbetar med att köra tunga maskiner? Då menar jag hjullastare,... Arbete Obesvarade
0
158
Influencer att följa? Plus-size mode eller enkelt smink av Anony­m (Strl­4­4-46) Mode 134 0 Kan någon tipsa mig om influencers jag kan följa som visar mode för tjockare kropparVill ä... Mode Obesvarade
0
134
Någon som åtgärdat främre framfall? av Anony­m (Knip­?­) Kroppsli­gt 68 0 Fick en försvagning av urinblåsan och den främre vaginalväggen min senaste förlossning. I... Kroppsli­gt Obesvarade
0
68
Enkät angående Matsvinn av Cissi­s­tuden­t Efterlys­ning - media 87 0 Vi är tre studenter som just nu läser kursen UX/Usibility där vi ska samla data om hur sve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
87
Trolig missed abortion av Mmari­i­e Grav. komplika­tioner 221 0 Hej, Jag skulle vilja kolla om någon varit med om liknande upplevelse som mig och vill del... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
221
Erfarenhet av Afrikaresor av Baoa Övrigt 156 0 HejÄr det någon som har erfarenhet av Afrikaresor som resebolag?tacksam för era tankar! Övrigt Obesvarade
0
156
Någon som vill gissa vilket kön? av Becca­d­amera­u Ultralju­d 137 0 På ultraljudsbild  v 13+6  jag har mina aning men hade varit kul att se vad andra tror , v... Ultralju­d Obesvarade
0
137