BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Fallback rise är när tempen går upp, ner och sen upp för att stanna uppe fram till bim eller +
Haft det själv några gånger, listas enklast ut genom att räkna bakåt från mensen 🙈
Men det är rörigt, speciellt om man sover illa, då kan man få falska höga innan ÄL och falska låga efter också. Mitt bästa köp var min Apple Watc, så man slipper tänka på det.
Men eftersom du hade starka tecken på ÄL annars skulle jag räkna med ÄL vid första höjningen och sen att det är en fallback rise.
Äl+7 idag, inga symptom men det ska väl oavsett var för tidigt för symtom. Temperaturen gick ner kraftigt inatt men mäter bara med min smartwatch. Brukar ha en dag efter äl som temperaturen går ner kraftigt för att sen gå upp igen.
Hur går det för er andra? Några symptom🙂
Äl+7 idag, inga symptom men det ska väl oavsett var för tidigt för symtom. Temperaturen gick ner kraftigt inatt men mäter bara med min smartwatch. Brukar ha en dag efter äl som temperaturen går ner kraftigt för att sen gå upp igen.
Hur går det för er andra? Några symptom🙂
Hoppar gärna in här. Plussade 3e maj för första gången efter missfall i vecka 12 för några månader sedan. Är bara i 5+0 nu men tycker det känns helt omöjligt att hålla det hemligt att jag blivit gravid för jag tycker det är en så stor grej. Hur gör ni andra med att berätta för omvärlden om graviditet efter missfallet? Vid missfallet berättade jag visserligen tidigt och fick sen också berätta att det inte gått bra, men känns inte som något jag ångrar.
Lägger in listan här så att de nya kan kopiera och "skriva in sig" 😊 Hur går det för er som haft BIM eller ska ha det i dagarna? 😊
Äl 12 idag och tänkte testa imorgon på äl 13. om det är negativt ska jag vaccinera mig mot tbe. ville egentligen vänta men vill inte riskera något OM man nu skulle vara gravid.
har inte så mkt känningar faktiskt.
Hoppar in i tråden..
På äl 13 kom det. Efter 6 månaders försök kom vårt efterlängtade plus. Jag gråter och skakar av lycka!! 😭😭❤️❤️
sambon har varit iväg över helgen med grabbarna och jag vill överraska honom när han kommer hem och helst barnen med (18 o 12). Har ni några bra tips?