• Mike76

Utan trosor

Jag älskar när tjejer/kvinnor går utan trosor. Går själv nästan alltid utan kallingar.
    Gillar ni också det?

• Svar på tråden Utan trosor
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Urk) skrev 2025-04-13 23:39:27 följande:
    Som sagt - försvinn från tråden och sluta förstöra forumet med ditt vidriga beteende. Sluta trakassera. 
    Men om kvinnorna valt det själva?  Om de tänder på att vara troslösa och som mitt ex bli knullad i hissen på väg hem? Även om trosorna var på just i hissen.
    Tror hon tände på sex när någon kunde se oss....
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tc)
    Anonym (Jaha) skrev 2025-04-13 23:48:32 följande:
    Men om kvinnorna valt det själva?  Om de tänder på att vara troslösa och som mitt ex bli knullad i hissen på väg hem? Även om trosorna var på just i hissen.
    Tror hon tände på sex när någon kunde se oss....
    Vet vad du menar. Ofta tänder de till extra mycket när man kan se dem upp i stjärten. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Urk) skrev 2025-04-13 23:49:24 följande:
    Inte intresserad av dina patetiska lögner om påhittade tjejer heller. Lämna forumet som sagt.
    Om nu kvinnorna , gått med på eller uppmanat till detta -ät det en patetisk lögn?
    Om de tagit emot och gett oralt sex, om de har haft sex utomhus, eller gud förbjude provat en ny ställning  - trist ratt  vara kvinna kan an tycka.
    Man kan ha sex även med lampan tänd!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (En gång :))

Tycker det känns sunkigt att vara troslös under kläder. Jag var det en gång, inga trosor under det var när jag försökte vinna tillbaks mitt ex för att jag kände att allt behövde vara perfekt.

• Anonym (R)
    Anonym (C) skrev 2025-04-13 14:48:02 följande:

Inte kul att gå utan trosor när man har en dallrande bak. Annars hade jag gärna gjort det mera.

Dallrar rumpan är det bara att träna. Gör du inte det har du valt att ha en dallrande bak.
  • Anonym (Manne)

Tycker det är sexigt med tjejer utan trosor speciellt när de har kort kort på sig riktigt sexigt,, 

• Anonym (Urk)
    Anonym (Manne) skrev 2025-04-20 18:17:05 följande:

Tycker det är sexigt med tjejer utan trosor speciellt när de har kort kort på sig riktigt sexigt,, 

Vilket inga normala kvinnor har på sig i vardagen av rena anständighetsskäl. Plus basal hygien då. Flytningar är inte fräscht som sagt. Att utgå från nån billig p-rulle är inte särskilt realistiskt. 
  • Nordiclover

Har haft flera kvinnor som har gått utan trosor på stan, på restaurang etc. Det är väldigt sexigt och upphetsande att veta att ens kvinna har bar fitta och är tillgänglig. 

Svar på tråden Utan trosor