Inlägg från: Anonym (Jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaha)

Utan trosor

Min kvinna körde "kommando! under kjol . vilket jag inte fattade,
    Fick t.o.m bilder som antydde men ....
    Jag är en tragisk människa, hahaha

• Anonym (Jaha)
    Anonym (Tc) skrev 2025-04-13 22:49:31 följande:
    Jag är säker på att de flesta överklassmänniskor har bättre saker för sig än att varje dag bete sig här inne på samma sätt som du gör. 
    Och vad/hur menar du???
  • Anonym (Jaha)

Så kan man tycka .... min kvinna valde att "go commando" och jag fattade ingenting ...Hon upphetsas men jag fattade ju ingenting.  Slog ju lite fel, hahaha

• Anonym (Jaha)

Har haft ett antal kvinnor som själva tagit beslutet att skippa trosor, Inget jag begärt utan på deras bevåg. 
    De har varit utan eller tagit av sig i bilen. på stranden, på väg hem eller på väg ut.
    Alltid älskat det!

• Anonym (Jaha)
    Anonym (Urk) skrev 2025-04-13 23:39:27 följande:
    Som sagt - försvinn från tråden och sluta förstöra forumet med ditt vidriga beteende. Sluta trakassera. 
    Men om kvinnorna valt det själva?  Om de tänder på att vara troslösa och som mitt ex bli knullad i hissen på väg hem? Även om trosorna var på just i hissen.
    Tror hon tände på sex när någon kunde se oss....
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Urk) skrev 2025-04-13 23:49:24 följande:
    Inte intresserad av dina patetiska lögner om påhittade tjejer heller. Lämna forumet som sagt.
    Om nu kvinnorna , gått med på eller uppmanat till detta -ät det en patetisk lögn?
    Om de tagit emot och gett oralt sex, om de har haft sex utomhus, eller gud förbjude provat en ny ställning  - trist ratt  vara kvinna kan an tycka.
    Man kan ha sex även med lampan tänd!
Svar på tråden Utan trosor