Någon som provat Ozempic mot viktproblem
Vad har ni fått för resultat?
Och hur snabbt blev det resultat?
Gick ni upp sen?
Vad har ni fått för resultat?
Och hur snabbt blev det resultat?
Gick ni upp sen?
Ja jag gick ner 63kilo på 13 månader, slutade i okt och har gått ner ytterligare 4 kilo.
man går inte ner av sprutan i sig du måste ändå göra jobbet men det blir lättare att motstå sug och aptiten dämpas lite.
Ja jag gick ner 63kilo på 13 månader, slutade i okt och har gått ner ytterligare 4 kilo.
man går inte ner av sprutan i sig du måste ändå göra jobbet men det blir lättare att motstå sug och aptiten dämpas lite.
Började med oz i nov 2022. På ett år gick jag ner 17kilo. Sedan dess ingenting nu på 1,5 år snart. Använder ännu halva dosen.
Jag gick ner 30 kg på 1,5 år. Nu har jag varit på min målvikt i ett halvår och det känns som jag kan hålla det så länge jag fortsätter ta medicinen. Men det kommer nog dröja många år innan jag kan sluta med den helt.
Jag tycker att ni gör rätt i att prova men i längden var försiktiga... har hört att det kan utveckla vissa svåra cancerformer.
Jag tycker att ni gör rätt i att prova men i längden var försiktiga... har hört att det kan utveckla vissa svåra cancerformer.