Jag och min vän är kära i samma kille
Ska försöka göra en lång historia kort, för ca ett år sedan fick jag kontakt med en jättefin kille. Vi va på samma tillställning.vi pratade bara lite kort Efter detta har vi följt varandra på sociala medier men inte haft mer kontakt än så. Sen träffar min bärnsten vän på samma kille. Hon är typen som faller för killar konstant. Jag har väldigt svårt att bli kär.
Hon pratar om denna kille konstant. Jag hade ett gott öga till honom men inte mer än så, därför va det inget jag blev missnöjd med. Tvärtom bra att hon hittat en kille som verka fin och vettig. Han hade hälsat på henne när hon var på stan mitt på dagen och dom bytte några ord (de har genemsamma vänner).
I höstas hamnar min vän på samma fest som denna kille. Jag är bjuden men kommer sent då jag jobbat. Killen kommer direkt fram till mig och pratar. Jag känner direkt hur skevt allt blir. Min kompis springer efter honom och han efter mig. Jag gick hem o lät det vara.
För någon månad sedan hamnar vi alla på samma fest igen och min kompis har pratat om denna killen men samma sak händer igen. När jag ska gå hem kommer han fram och frågar om jag och han kan ses någon gång. Vi har pratat lite under kvällen. Jag pratar i regel med alla på fester så inget ovanligt. Jag hade inte uppfattat honom som intresserad innan han kom och ville säga hej då. Min kompis ser detta och är besviken på mig. Hon tyckte jag tog honom. Jag måste erkänna att jag verkligen inte kan sluta tänka på honom. Vill skicka iväg nått men då kommer min vän bli sur. Vi kan låta som 14 åringar här men vi är 30. Jag är bara klyven hur jag ska tänka. Det är så sällan jag finner någon intressant så ska det vara en blyg kille som min kompis är väldigt intresserad av. Just nu har hon många bollar i luften och har flera hon hörs med men denna killen va nog nått extra för henne. Hur ska jag tänka ?