• fröken88

Jag och min vän är kära i samma kille

Anonym (Kännermigsom14) skrev 2025-03-21 07:07:40 följande:
    Hon har ett bekräftelse behov som är ganska extremt. Men jag kan inte klandra henne, hon har haft det tufft i en tidigare relation och en svår uppväxt. Blir nog lätt att det blir såhär då. Hon har fallit för många killar men det blir aldrig att hon tar sig an någon dejt. Tror hon är för rädd och allt rinner ut i sanden alltid. Blir ett messande några månader sen dör det ut. Alltid samma sak. 

Just denna killen har hon dock haft ett extra angaemang i känslomässigt. Hon åkte till hans hemstad (efter att dom mött varandra på stan där) varje dag i en hel vecka och la upp bilder på att hon var i staden på ett fik i hopp om att han skulle se inläggen på insta och gå till fiket. Det hände ju såklart inte. Det är på sätt och vis lite synd om henne. 
    Allvarligt ts - både hon och du har pratat med honom, men ingen av er har gjort något mer. Det är klart att du har rätt att träffa honom. Det hade varit en annan sak om du haft en historia tillsammans, men nu har de inte det. 

Sedan är det schysst om du pratar med henne, men baserat på din beskrivning skulle jag säga att hon inte kommer lyssna och förstå. Hon låter extremt känslomässigt omogen. Hon har alltså åka till en annan stad och suttit på ett cafe i hopp om att träffa honom. Och ni är 30 år?! 
Svar på tråden Jag och min vän är kära i samma kille