• Anonym (Frågan)

Fråga till killar

Hej!

Denna fråga är till män bara. 
    Men vad menas när man har bråkat en dag i förhållandet och nästan så pass att det är påväg att ta slut att sedan ni slutar upp med att ha sex och killen insisterar på att komma inuti? Men vanligtvis gör det inte för att inte chansa på att gravida.  (Använder ej skydd). 

• Svar på tråden Fråga till killar
  • Anonym (Revirmarkering)

Ja du, den här frågan har säkert fler svar än jag kan ge. 

Men när jag bråkat med min tjej och vi har make-up-sex så får jag ett akut behov av att "märka henne" med min säd som nån form av revirmarkering. Att hon är min och jag är hennes. 

Sexet är djuriskt och extremt intimt. Läpparna lämnar inte varandra. Penetrationen är djup. Och när jag kommer djupt inuti henne så stönar jag "Du är min!!"

Sjukt egentligen, men så fungerar jag Flört

• Anonym (Kille)

Ingen aning! Kan inte alls relatera till det du beskriver.

• Anonym (Smidaren)
    Anonym (Revirmarkering) skrev 2025-03-13 08:15:51 följande:

Ja du, den här frågan har säkert fler svar än jag kan ge. 

Men när jag bråkat med min tjej och vi har make-up-sex så får jag ett akut behov av att "märka henne" med min säd som nån form av revirmarkering. Att hon är min och jag är hennes. 

Sexet är djuriskt och extremt intimt. Läpparna lämnar inte varandra. Penetrationen är djup. Och när jag kommer djupt inuti henne så stönar jag "Du är min!!"

Sjukt egentligen, men så fungerar jag Flört

Stämmer bra.

Här är beskrivet mer om revirmarkering

Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???

Om man även inte bara ser sex-aspekten utan samlevnad så är det så att vissa killar har märkt att om hela tiden bråkar och sedan blir sams funkar relationen bättre.

Om man utsätter tjejen för emotionell berg&dalbana riskerar man inte heller att hon tycker att man är tråkig, vilket tjejer också använder som en förklaring för att göra slut.

• Anonym (Bonzo)

Är det inte två frågor i en?

Dels frågan om att ta risken att bli gravid, vilket man kan förhindra med preventivmedel.

Dels konstaterandet att försoningssex kan vara förlösande och bra för relationen. När man försonas så kanske man har medgett sina brister, visat sig svag för varandra och därmed kommit varandra närmare. 

Eller tre frågor kanske...

Dels också känslan av att äga. Jag älskar att känna så, kan viska saker till henne som "jag äger dig", "du är min", "jag använder dig för min njutning". Lite kinky kanske, men skönt att känna den där makten eller kraften.

• Anonym (J)
    Anonym (Smidaren) skrev 2025-03-13 10:57:45 följande:

Stämmer bra.

Här är beskrivet mer om revirmarkering

Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???

Om man även inte bara ser sex-aspekten utan samlevnad så är det så att vissa killar har märkt att om hela tiden bråkar och sedan blir sams funkar relationen bättre.

Om man utsätter tjejen för emotionell berg&dalbana riskerar man inte heller att hon tycker att man är tråkig, vilket tjejer också använder som en förklaring för att göra slut.

Jag hoppas du skojar. Det där funkar nog ett tag men inte i längden, tjejen kommer bli utmattad och ha noll självförtroende kvar och till slut lämna en sådan man. 

Få henne att känna sig trygg istället. Tips

• Anonym (J)
    Anonym (Bonzo) skrev 2025-03-13 17:06:22 följande:

Är det inte två frågor i en?

Dels frågan om att ta risken att bli gravid, vilket man kan förhindra med preventivmedel.

Dels konstaterandet att försoningssex kan vara förlösande och bra för relationen. När man försonas så kanske man har medgett sina brister, visat sig svag för varandra och därmed kommit varandra närmare. 

Eller tre frågor kanske...

Dels också känslan av att äga. Jag älskar att känna så, kan viska saker till henne som "jag äger dig", "du är min", "jag använder dig för min njutning". Lite kinky kanske, men skönt att känna den där makten eller kraften.

Vidrigt att viska sådant i örat 
  • Anonym (Frågan)

Tack för svar. För sanningen är att jag blir förvirrad på min partner för det är oftast han som kan vara den som vill göra slut. Typ: "Jag blir stressad att leva ett liv med dig." , "Jag känner vi är för olika". Osv osv. Men sedan så kan han säga: "Jag vill ha dig, jag älskar dig, du är min."
    Eller:"Jag hade ej viljat komma i dig om jag inte ville ha dig. " 
    Och där ligger jag helt förvirrad och vet inte om han vill ha mig eller inte samtidigt som han makera att 'vilja' ha kvar mig med att komma i mig. Så ja, förvirrad deluxe. Känns som det är någon typ av markering eller så. 

• Anonym (ta ansvar)

Varför låter du någon ligga med dig och riskera graviditet om ni har en kaosförhållande?

• Anonym (Komiskt)

Fattar helt ärligt inte att folk väljer att vara i ett förhållande där man bråkar en massa och velar fram och tillbaka om man ska vara tillsammans eller inte? Och sakerna som sägs? jösses 😂  Känns inte helt stabilt.

• Anonym (Smidaren)
    Anonym (ta ansvar) skrev 2025-03-13 20:45:11 följande:

Varför låter du någon ligga med dig och riskera graviditet om ni har en kaosförhållande?

Anonym (Komiskt) skrev 2025-03-13 20:47:57 följande:

Fattar helt ärligt inte att folk väljer att vara i ett förhållande där man bråkar en massa och velar fram och tillbaka om man ska vara tillsammans eller inte? Och sakerna som sägs? jösses 😂  Känns inte helt stabilt.

Nu får vi reda ut detta.
    Många kvinnor vill ha en trygg och stabil man, ja.
    Detta bör inte förväxlas med att kvinnor vill ha en trygg och stabil relation. De flesta kvinnor uppfattar nämligen en trygg och stabil relation som tråkig, iallafall på lång sikt. 

Det är en typiskt manlig åsikt att det är ologiskt att ha oskyddat sex med en kaos-man. Det är ologiskt men kvinnor tänker inte så.
    Så därför är det vanligt att kvinnor har oskyddat sex med kaos-män eller Bad boys.
  • Anonym (J)
    Anonym (Frågan) skrev 2025-03-13 20:37:20 följande:

Tack för svar. För sanningen är att jag blir förvirrad på min partner för det är oftast han som kan vara den som vill göra slut. Typ: "Jag blir stressad att leva ett liv med dig." , "Jag känner vi är för olika". Osv osv. Men sedan så kan han säga: "Jag vill ha dig, jag älskar dig, du är min."
    Eller:"Jag hade ej viljat komma i dig om jag inte ville ha dig. " 
    Och där ligger jag helt förvirrad och vet inte om han vill ha mig eller inte samtidigt som han makera att 'vilja' ha kvar mig med att komma i mig. Så ja, förvirrad deluxe. Känns som det är någon typ av markering eller så. 

Han velar.
  • Anonym (Bonzo)

Anonym (J) skrev 2025-03-13 17:10:59 följande:
    Vidrigt att viska sådant i örat 

Äsch, det kallas rollspel. Man låtsas att man är någon annan. Det är inte farligt för någon. Prova själv, vet jag. 
Svar på tråden Fråga till killar