Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Fråga till killar

Anonym (Smidaren) skrev 2025-03-13 10:57:45 följande:

Stämmer bra.

Här är beskrivet mer om revirmarkering

Han smetar ut sperman på mig eftet sex. Varför???

Om man även inte bara ser sex-aspekten utan samlevnad så är det så att vissa killar har märkt att om hela tiden bråkar och sedan blir sams funkar relationen bättre.

Om man utsätter tjejen för emotionell berg&dalbana riskerar man inte heller att hon tycker att man är tråkig, vilket tjejer också använder som en förklaring för att göra slut.

Jag hoppas du skojar. Det där funkar nog ett tag men inte i längden, tjejen kommer bli utmattad och ha noll självförtroende kvar och till slut lämna en sådan man. 

Få henne att känna sig trygg istället. Tips

• Anonym (J)
    Anonym (Bonzo) skrev 2025-03-13 17:06:22 följande:

Är det inte två frågor i en?

Dels frågan om att ta risken att bli gravid, vilket man kan förhindra med preventivmedel.

Dels konstaterandet att försoningssex kan vara förlösande och bra för relationen. När man försonas så kanske man har medgett sina brister, visat sig svag för varandra och därmed kommit varandra närmare. 

Eller tre frågor kanske...

Dels också känslan av att äga. Jag älskar att känna så, kan viska saker till henne som "jag äger dig", "du är min", "jag använder dig för min njutning". Lite kinky kanske, men skönt att känna den där makten eller kraften.

Vidrigt att viska sådant i örat 
  • Anonym (J)
    Anonym (Frågan) skrev 2025-03-13 20:37:20 följande:

Tack för svar. För sanningen är att jag blir förvirrad på min partner för det är oftast han som kan vara den som vill göra slut. Typ: "Jag blir stressad att leva ett liv med dig." , "Jag känner vi är för olika". Osv osv. Men sedan så kan han säga: "Jag vill ha dig, jag älskar dig, du är min."
    Eller:"Jag hade ej viljat komma i dig om jag inte ville ha dig. " 
    Och där ligger jag helt förvirrad och vet inte om han vill ha mig eller inte samtidigt som han makera att 'vilja' ha kvar mig med att komma i mig. Så ja, förvirrad deluxe. Känns som det är någon typ av markering eller så. 

Han velar.
Svar på tråden Fråga till killar