• Freddie K

Vad är det för fel på folk?

Här har jag hittat en go och gullig tjej, trodde jag. I början verkade hon gullig och så, men hon har en massa issues. Vissa saker kan jag ha överseende med, men inte andra. Jag vet att ingen är perfekt. Det är inte jag heller. Långt ifrån, men det känns som att jag bara träffar nötter. Har jag otur, eller dras jag till vissa personligheter?

Hur som helst är jag trött på det. Jag vill gärna träffa någon, men det verkar ju stört omöjligt och jag stör mig alltid på något hos den andre. Nej, då är jag hellre singel. Det sägs att det finns en för alla, men det känns inte som att det finns någon för mig.

Jag ville bara skriva av mig lite. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Svar på tråden Vad är det för fel på folk?
  • Anonym (Betty)
    Anonym (()) skrev 2025-03-02 10:05:24 följande:
    Vad? Jag utgick från en annan trådstart som TS tidigare gjort. 
    Det låter jätteilla och som att utnyttja nån som onte förstår bättre.
  • Anonym (())
    Freddie K skrev 2025-03-02 10:03:38 följande:
    Jag tänker att jag får hitta en kvinna i min ålder som redan har gjort allt som man ska ha gjort i den åldern. 

Jag föll först för att hon verkade så snäll, omtänksam och gullig, men det försvann lika fort igen. 
    Det kan ju vara en god idé att lära känna kvinnan på riktigt innan du ger henne ditt hjärta och fulla engagemang. Oavsett vilken ålder hon har.
  • Freddie K
    Anonym (Betty) skrev 2025-03-02 10:06:20 följande:
    Det låter jätteilla och som att utnyttja nån som onte förstår bättre.
    Jag utnyttjar inte någon. Jag låter henne styra lite grann och vi brukar diskutera saker så att det känns bäst för oss båda. 
  • Freddie K
    Anonym (()) skrev 2025-03-02 10:06:37 följande:
    Det kan ju vara en god idé att lära känna kvinnan på riktigt innan du ger henne ditt hjärta och fulla engagemang. Oavsett vilken ålder hon har.
    Jo, det är sant. Fast den här gången har jag varit försiktig med det. Tur att jag lärde känna henne ordentligt innan det gick längre. 
  • burleskburkläsk

Var på ja vet inte om jag skall kalla det för dejt, det är typ 17-18 år sedan.

Jag var medlem på en sida, ingen dejtingsida men sida där man kunde hitta vänner.
    Jag var sällan därinne men väl en gång så hade jag ett meddelande i min inbox, det var en kvinna som var kanske 25-30 år äldre än mig, hon pratade gott om mina foton och flörtade rätt vilt, hon ville att jag kom hem till henne, hon skulle bjuda på mat, vi bestämde att träffas kommande helg.
    Jag verkligen gör mig fin inte för att jag helt visste vad jag ville men för att hon skulle få ut sitt av att bara se mig.
    Jag ringer på, blir insläppt, inser nu att kvinnan är mer än 30 år äldre än mig men dömer henne inte utan ger henne en varm kram.
    Jag ser ut som jag är på dejt, hon har inte duschat, är klädd i blommigt nattlinne som tur är långt för jag kan inte se linjer av några trosor.
    Hon frågar om jag vill ha rödvin, jag tackade nej för hade bara druckit rödvin en gång förut och det kändes som mitt huvud skulle implodera.
    Hon bjuder mig på ett stort glas vatten, vi sitter nu i ett väldigt udda möblerat vardagsrum, båda i en tvåsitssoffa...inte samma vi har vars en.
    Jag minns inte vad som gick på tvn men jag insåg nu att där fanns ingen mat...nu börja jag inse att personen inte är helt hundra, det går kanske en timme, då har hon druckit två flaskor vin och sitter nu och fejkgäspar, jag frågar om hon vill gå och lägga sig.
    Hon ger mig den äckligaste av blickar jag nånsin fått och bara satt tyst och blängde in i mina ögon...vet inte vad som cirkulerade i huvudet på henne men jag tror jag vet och det räcker för mig.
    Till slut säger jag att jag måste hem för där kommer hantverkare tidigt kommande morgon.

Vi kontaktade aldrig varann igen...

• Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-02 10:08:57 följande:

Var på ja vet inte om jag skall kalla det för dejt, det är typ 17-18 år sedan.

Jag var medlem på en sida, ingen dejtingsida men sida där man kunde hitta vänner.
    Jag var sällan därinne men väl en gång så hade jag ett meddelande i min inbox, det var en kvinna som var kanske 25-30 år äldre än mig, hon pratade gott om mina foton och flörtade rätt vilt, hon ville att jag kom hem till henne, hon skulle bjuda på mat, vi bestämde att träffas kommande helg.
    Jag verkligen gör mig fin inte för att jag helt visste vad jag ville men för att hon skulle få ut sitt av att bara se mig.
    Jag ringer på, blir insläppt, inser nu att kvinnan är mer än 30 år äldre än mig men dömer henne inte utan ger henne en varm kram.
    Jag ser ut som jag är på dejt, hon har inte duschat, är klädd i blommigt nattlinne som tur är långt för jag kan inte se linjer av några trosor.
    Hon frågar om jag vill ha rödvin, jag tackade nej för hade bara druckit rödvin en gång förut och det kändes som mitt huvud skulle implodera.
    Hon bjuder mig på ett stort glas vatten, vi sitter nu i ett väldigt udda möblerat vardagsrum, båda i en tvåsitssoffa...inte samma vi har vars en.
    Jag minns inte vad som gick på tvn men jag insåg nu att där fanns ingen mat...nu börja jag inse att personen inte är helt hundra, det går kanske en timme, då har hon druckit två flaskor vin och sitter nu och fejkgäspar, jag frågar om hon vill gå och lägga sig.
    Hon ger mig den äckligaste av blickar jag nånsin fått och bara satt tyst och blängde in i mina ögon...vet inte vad som cirkulerade i huvudet på henne men jag tror jag vet och det räcker för mig.
    Till slut säger jag att jag måste hem för där kommer hantverkare tidigt kommande morgon.

Vi kontaktade aldrig varann igen...

Det låter som en riktig mardröm. 
  • Anonym (Betty)
    Freddie K skrev 2025-03-02 10:07:35 följande:
    Jag utnyttjar inte någon. Jag låter henne styra lite grann och vi brukar diskutera saker så att det känns bäst för oss båda. 
    Men hon är så mycket yngre, har if och autism medan du brukar gratulera dig till att ha a way with words i andra trådar. manipulerar du inte henne då? Vad får du ut av era samtal?
  • Freddie K
    Anonym (Betty) skrev 2025-03-02 10:10:52 följande:
    Men hon är så mycket yngre, har if och autism medan du brukar gratulera dig till att ha a way with words i andra trådar. manipulerar du inte henne då? Vad får du ut av era samtal?
    Nej, jag manipulerar henne inte för jag är inte ute efter något. Ja, det har jag med börjat undra. I början var det roligt, men nu inte så mycket. Jag vet att jag kanske borde avsluta det.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 10:10:49 följande:
    Det låter som en riktig mardröm. 
    Jag har alltid hållt på med kampsporter men man vet inte vad som kan hända och jag hade hela tiden obehagskänslor, är för artig och vill väl...skulle taggat direkt.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-02 10:13:36 följande:
    Jag har alltid hållt på med kampsporter men man vet inte vad som kan hända och jag hade hela tiden obehagskänslor, är för artig och vill väl...skulle taggat direkt.
    Jo, det lät lite obehagligt i alla fall. Tur att inget hände då kanske. 
  • Meddelande borttaget
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 10:14:37 följande:
    Jo, det lät lite obehagligt i alla fall. Tur att inget hände då kanske. 
    Var som en kuslig thriller...fast live 😆
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-02 10:19:05 följande:
    Var som en kuslig thriller...fast live 😆
    Det förstår jag. Man vet aldrig vad man får förrän man står där i farstun, så att säga. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-02 10:20:08 följande:
    Det förstår jag. Man vet aldrig vad man får förrän man står där i farstun, så att säga. 
    Det var lärorikt om inget annat 🙈
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-02 10:27:34 följande:
    Det var lärorikt om inget annat 🙈
    Det förstår jag. Då är du en lärdom rikare.
Svar på tråden Vad är det för fel på folk?