Var på ja vet inte om jag skall kalla det för dejt, det är typ 17-18 år sedan.
Jag var medlem på en sida, ingen dejtingsida men sida där man kunde hitta vänner.
Jag var sällan därinne men väl en gång så hade jag ett meddelande i min inbox, det var en kvinna som var kanske 25-30 år äldre än mig, hon pratade gott om mina foton och flörtade rätt vilt, hon ville att jag kom hem till henne, hon skulle bjuda på mat, vi bestämde att träffas kommande helg.
Jag verkligen gör mig fin inte för att jag helt visste vad jag ville men för att hon skulle få ut sitt av att bara se mig.
Jag ringer på, blir insläppt, inser nu att kvinnan är mer än 30 år äldre än mig men dömer henne inte utan ger henne en varm kram.
Jag ser ut som jag är på dejt, hon har inte duschat, är klädd i blommigt nattlinne som tur är långt för jag kan inte se linjer av några trosor.
Hon frågar om jag vill ha rödvin, jag tackade nej för hade bara druckit rödvin en gång förut och det kändes som mitt huvud skulle implodera.
Hon bjuder mig på ett stort glas vatten, vi sitter nu i ett väldigt udda möblerat vardagsrum, båda i en tvåsitssoffa...inte samma vi har vars en.
Jag minns inte vad som gick på tvn men jag insåg nu att där fanns ingen mat...nu börja jag inse att personen inte är helt hundra, det går kanske en timme, då har hon druckit två flaskor vin och sitter nu och fejkgäspar, jag frågar om hon vill gå och lägga sig.
Hon ger mig den äckligaste av blickar jag nånsin fått och bara satt tyst och blängde in i mina ögon...vet inte vad som cirkulerade i huvudet på henne men jag tror jag vet och det räcker för mig.
Till slut säger jag att jag måste hem för där kommer hantverkare tidigt kommande morgon.
Vi kontaktade aldrig varann igen...