• Anonym (Vet inte)

Vad handlar det om

Börjat prata med en kille från samma stad och vi har sagt att vi ska ses idag eller imorgon. Vi tar det spontant då vi bor nära. Vi skrev igårnatt men har inte fått svar än. Han var ändå vaken då vi skrev så vet inte vad jag ska göra nu. Vet inte när vi ska ses exakt

• Svar på tråden Vad handlar det om
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Linda) skrev 2025-02-08 13:23:20 följande:
    Skulle ni ses idag? 
    Oklart om imorgon eller idag. Han skrev att vi kommer ses lördag eller söndag.
  • Anonym (Hml)

Skicka iväg ett meddelande med ett Hej! Jag tänkte styra upp helgen och vill bara höra när det passar dig att ses. 

lägg bollen hos honom. Vill han träffas får han säga dag och tid. Svarar han inte så skriv inget mer. Inget. Inte ens ett hej om tre dagar. nada. Gå vidare. 

• Anonym (Linda)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 13:26:45 följande:
    Oklart om imorgon eller idag. Han skrev att vi kommer ses lördag eller söndag.
    Fattar känslan, är jobbigt när man inte vet. 
    Jag hade nog planerat min helg och inte väntat på att han ska höra av sig. Hör han av sig och vill ses så får du ta ett beslut kring det då. Sitta och vänta på att en kille ska behaga höra av sig är inget kul. 
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Linda) skrev 2025-02-08 13:39:25 följande:
    Fattar känslan, är jobbigt när man inte vet. 
    Jag hade nog planerat min helg och inte väntat på att han ska höra av sig. Hör han av sig och vill ses så får du ta ett beslut kring det då. Sitta och vänta på att en kille ska behaga höra av sig är inget kul. 
    Ja jag tänker inte dubbeltexta då han inte besvarat än.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 13:44:47 följande:
    Ja jag tänker inte dubbeltexta då han inte besvarat än.
    Nej det hade inte jag heller gjort. Jag hade nog inte väntat heller. Planera nått annat och om han hör av sig så får du bestämma dig där och då vilket du vill. Killar är lite slappa ibland alltså... 
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Linda) skrev 2025-02-08 14:08:15 följande:
    Nej det hade inte jag heller gjort. Jag hade nog inte väntat heller. Planera nått annat och om han hör av sig så får du bestämma dig där och då vilket du vill. Killar är lite slappa ibland alltså... 
    Ja alltså jag frågade vart han bor och det kunde han ju svara på...
  • Lynx123

Gör andra planer. Han får skylla sig själv som inte kan/vill planera något.

• Anonym (Pragmatiker)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 12:45:35 följande:
    Vet inte då han slagit av den funktionen. Ja det kan vara så men varför drar ni slutsatsen att någon inte är intresserad om den inte svarar direkt?
    Han har haft många timmar på sig att svara och det har han inte gjort. En kille som är intresserad svarar snabbt!

Gissar att du inte fått svar än? Gå vidare med livet, planera din kväll. Vill han träffa dig så låt honom ta initiativet nu, både att fråga och planera.
  • Anonym (yes)

oxå nyfiken på hur det har gått.

• Anonym (Hm)

Please uppdatera oss, ts! Jag håller ff tummarna 😊

Svar på tråden Vad handlar det om