• Dal man

Tänder på både kvinnor och män

Det verkar som fler och fler män vågar komma ut med att vara bisexuell,jag har en kvinna jag älskar sedan länge,men känner att jag vill utforska det sexuella med en man,vi har diskuterat att söka en man för att ha sex med båda två,någon eller några som har dom fantasierna eller kanske erfarenhet av detta och har provat,berätta gärna hur det varit för dig/er svartsjuka el annat positivt/negativt..

• Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män
  • NorrH69
    Anonym (bi nyfiken) skrev 2024-12-24 09:23:27 följande:

Jag och min fru har pratat om det med, att bjuda in en extra man som kan tillfredsställa oss båda.
    Hon vet att jag vill bli påsatt i baken av en riktig vara.
    Och jag vill att hon blir ordentligt påsatt då jag tappar mitt stånd efter ett tag pga medicin.

Men det jag är rädd för är vad hon tycker när jag kommer att njuta fullständigt av att bli påsatt och suga av honom. Ser mig även att jag vill kyssa honom.
    Jag kommer släppa fram min undanstoppade bögiga sida.
    Vad kommer hon tycka om mig efter?

Låter underbart
  • Anonym (69)
    Anonym (bi nyfiken) skrev 2024-12-24 09:23:27 följande:

Jag och min fru har pratat om det med, att bjuda in en extra man som kan tillfredsställa oss båda.
    Hon vet att jag vill bli påsatt i baken av en riktig vara.
    Och jag vill att hon blir ordentligt påsatt då jag tappar mitt stånd efter ett tag pga medicin.

Men det jag är rädd för är vad hon tycker när jag kommer att njuta fullständigt av att bli påsatt och suga av honom. Ser mig även att jag vill kyssa honom.
    Jag kommer släppa fram min undanstoppade bögiga sida.
    Vad kommer hon tycka om mig efter?

Äcklas av dig. Du blir nog dissad omgående om hon vill vara gift med en straight man. Om hon bi funkar det säkert. 
  • Anonym (69)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-24 15:59:52 följande:
    Vet hon om att du gillar bli tagen i analen? Testa lägg fram förslaget att ha en till kille med som du inte rör först
    Luras? Oskyldig
  • Anonym (69)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-11 09:07:41 följande:
    Det är alltid så att när en hetero är bjuden hos paret då mannen är 99% bög, då han är mest åskådare men får löva suga av och tvätta rent kuken när mannen har tomt allt i frugan
    Inte din ensak vad Kille gör. Alla gör nog inte så. Dina fantasier? 
  • Anonym (69)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-24 19:36:11 följande:
    Du skriver ut ditt hat mot personer som du anser är vidriga för att den kan njuta ihop med båda könen. Hatar du det så ignorera o bläddra vidare.
    Alla har rätt att kommentera. Dubbla standards? Du säger ju själv ifrån om nån säger nåt om ditt eget. 
  • Anonym (elegant transa)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-12-25 18:43:36 följande:
    Straighta killar? Nu blev det väl ändå lite galet när du skrev? Om man sätter på andra killar i röven är man knappast straight.
    Jo, men så är det. Är det bögar som gillar ladyboys? Nej där har du nog fel.
    Killar dras ofta till det sexiga hos kvinnan, även om det är en man. Efter några drinkar släpper många hämningar och man vill bara ha sex. Och än sen då?...
    Är alla nöjda och glada så är det väl inte så hemskt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (elegant transa) skrev 2024-12-28 23:41:52 följande:
    Killar dras ofta till det sexiga hos kvinnan, även om det är en man. Efter några drinkar släpper många hämningar och man vill bara ha sex. Och än sen då?...
    Varken bögar eller hetro rör transor. Det är bisexuella män som gör. Dom "hetro" som vill ha en transa är smygbi eller så vill han helt enkelt inte erkänna för sig själv
  • Anonym (Nej tack)
    Nej, du har fel. Det är inte heteromän som ligger med andra män, oavsett ifall de dessa män klär ut sig till kvinnor eller inte. Förmodligen är de bi. Men absolut inte hetero. Det säger sig självt.

Nej, så länge alla är singlar så är det väl okej. Tyvärr verkar ju många av dessa män ha en minst sagt "öppen" syn på sexualitet och skiter i om de har en fru hemma.
  • Anonym (69)

Nope, långt ifrån alla är nöjda och glada när sanningen kryper fram. I varje fall inte heterosexuella killar. Straighta killar känner sig lurade. Blir t o m heligt förbannade när spelet avslöjas. Observera att jag inte värderar reaktionerna. Alla är väl bekanta med storyn när Cornelis Vreeswijk stötte på två kvinnor som var transvestiter och hur han misshandlade dem och hotade dem med kniv. Straffpåföljden blev nog en månads fängelse på en stark reaktion. Tja, visst dras män till kvinnliga attribut precis som homosexuella kvinnor gör, men merparten gör en åtskillnad mellan äpplen och päron.

• Anonym (W)
    Dal man skrev 2024-12-09 22:13:55 följande:
    Tänder på både kvinnor och män

Det verkar som fler och fler män vågar komma ut med att vara bisexuell,jag har en kvinna jag älskar sedan länge,men känner att jag vill utforska det sexuella med en man,vi har diskuterat att söka en man för att ha sex med båda två,någon eller några som har dom fantasierna eller kanske erfarenhet av detta och har provat,berätta gärna hur det varit för dig/er svartsjuka el annat positivt/negativt..

Var har du fått det ifrån? Låter mer som önsketänkande. 
  • Anonym (xxx)
    Tror det finns en hel del män som fantiserar om en "kvinna med kuk" och som kanske inte ser sig ens som bisexuell och skulle inte ha sex med en man. Många transsexuella (MtK) har en överdriven kvinnlig sexualitet och det kanske kan locka också. Men jag tror många blir besvikna och inser att det är en man med bröst snarare än en kvinna med kuk. 

Sen vad man skall sätta för etikett på de män som tänder på det kan man ju diskutera. Tycker det spelar mindre roll. 
Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män