• Anonym (A)

Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?

Vill gärna höra era tankar runtomkring detta scenario. Alltså om ni som är sub kan beskriva lite mer vad som är lockande med detta. 

Även undergivna män får svara såklart. 

Jag har nämligen kommit i kontakt med en som vill att jag ska utnyttja honom enbart för min köttsliga lust och undrar lite vad det är som lockar med det. 

• Svar på tråden Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?
  • Tukt

Lite svårt förstå trådstarten. Varför fråga om dominanta män om man är kvinna?
    Sexuell dominans är nog i de flesta fall rätt olika beroende på vilket kön som domineras. Inte alltid, men ofta. 

• Anonym (Trolltider)
    Anonym (A) skrev 2024-10-08 13:25:37 följande:
    Jag är heterosexuell kvinna. 
    Nej jag vet att du är man 
  • Anonym (H)

Tror det för många(iaf för mig) handlar om att få släppa kontrollen. Jag har ett enormt kontrollbehov och går igång på tanken att bli fastspänd och en man gör vad han vill med mig. Kan även bli fysiskt upphetsad i andra situationer där jag har tappar kontrollen. Blir t.ex kåt när jag är försenad till någonting haha. Låter lite märkligt kanske. 

• Anonym (Varför)
    Anonym (Trolltider) skrev 2024-10-08 13:29:46 följande:
    Du får gärna motivera mer än att bara skriva att du vet. Det är inget konstigt att vare sig en man eller kvinna har svårt att förstå detta. För mig spelar tidigare händelser in liksom för anonym(C). 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Tukt skrev 2024-10-08 13:28:11 följande:

Lite svårt förstå trådstarten. Varför fråga om dominanta män om man är kvinna?
    Sexuell dominans är nog i de flesta fall rätt olika beroende på vilket kön som domineras. Inte alltid, men ofta. 

För att jag själv är dominant och inte vet hur en sub tänker. Jag hade själv aldrig tänt på detta scenario och har svårt att sätta mig in i det, men tänker att en undergiven kvinna kanske kan förklara på ett sätt så att jag förstår. Min erfarenhet är att män inte förklarar så bra. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Trolltider) skrev 2024-10-08 13:29:46 följande:
    Du får givetvis tro vad du vill, men jag skriver som det är. Synd att du verkar tycka att män har ensamrätten att ställa den här typen av frågor, jag trodde faktiskt att vi hade kommit längre än så. Vi kvinnor kan också ha en sexualitet, vet du.
  • Tukt
    Anonym (A) skrev 2024-10-08 13:56:02 följande:
    För att jag själv är dominant och inte vet hur en sub tänker. Jag hade själv aldrig tänt på detta scenario och har svårt att sätta mig in i det, men tänker att en undergiven kvinna kanske kan förklara på ett sätt så att jag förstår. Min erfarenhet är att män inte förklarar så bra. 
    Det kändes lite omvänt bara, det var därför jag frågade.
    När en dominant man tar sig an en undergiven kvinna sexuellt, så bygger det oftast på vanlig sex, bara med lite mer attityd och mer makt över vad som ska ske och när det ska ske. Där fungerar penetrationssex ganska bra.
    Är det däremot en undergiven man så blir det lite svårare. Man måste vara tydlig med vad som kan ingå. Är det teasing och mannen inte får komma? Är det penetration av mannen i mun och anal. Är det främst att mannen slickar eller på annat sätt gör det skönt för kvinnan? Handlar det om sexuell förnedring?
    Allt det där kan såklart finnas med i då en man dominerar en kvinna också, men det är lite enklare. När mannen är ug så är det bra veta innan vad som är ok eller inte, och det är svårt att svara generellt på.
    Ofta kan det nog vara lättare med ren dominans utan sex, eller begränsat med sex, än just ren sexuell dominans.
  • Anonym (Mia)

Jag har aldrig upplevt det men går igång på tanken. För mig är det helt som någon annan skrev att slippa ha kontroll som kittlar. Jag har koll på allt i mitt vanliga liv. Barn, matcher, jobb, bilen som servas, tandläkartiden och att rabatten behöver rensas. Att bara släppa allt o låta någon annan ta kontroll och få mig att njuta. Wow. 

• Lazzi
    Jag som ug man personligen så kittla tanken om det är en kvinna som sätter på mig men jag känner att jag nog skulle vilja känna personen först för att kunna lita o slappna av 
    Nu har jag ju aldrig blivit tagen i bak men spännande känns tanken 
  • Anonym (What?)
    Finns det dominanta kvinnor? Som faktiskt går igång på det och inte bara för någon mans skull? Jag har bara hört kvinnor vara ug.
  • Tukt
    Anonym (What?) skrev 2024-10-08 15:34:03 följande:
    Finns det dominanta kvinnor? Som faktiskt går igång på det och inte bara för någon mans skull? Jag har bara hört kvinnor vara ug.
    Varför skulle det inte finnas det?
    .
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-08 14:24:34 följande:

Jag har aldrig upplevt det men går igång på tanken. För mig är det helt som någon annan skrev att slippa ha kontroll som kittlar. Jag har koll på allt i mitt vanliga liv. Barn, matcher, jobb, bilen som servas, tandläkartiden och att rabatten behöver rensas. Att bara släppa allt o låta någon annan ta kontroll och få mig att njuta. Wow. 

+ 1
  • Anonym (A)
    Anonym (What?) skrev 2024-10-08 15:34:03 följande:

Herregud. Gå in på Darkside och kolla. 

Jag vill helst ha en yngre man som jag får använda precis som jag behagar. Vill att han ska se mig som sin gudinna. Har själv aldrig tänt på hårda tag eller nedlåtande ord, tvärtom. Det är avtändande. Men att jag själv får ta den aktiva rollen passar mig.

Varför tror du inte att det existerar dominanta kvinnor? 

• Anonym (A)
    Lazzi skrev 2024-10-08 14:25:29 följande:
    Jag som ug man personligen så kittla tanken om det är en kvinna som sätter på mig men jag känner att jag nog skulle vilja känna personen först för att kunna lita o slappna av 
    Nu har jag ju aldrig blivit tagen i bak men spännande känns tanken 

Jag förstår. 

Hade det bara varit sex för dig tror du, eller hade du även kunnat få känslor i en sån relation? Under förutsättning att du lär känna henne såklart. 

• Lazzi
    Anonym (A) skrev 2024-10-11 08:42:56 följande:

Jag förstår. 

Hade det bara varit sex för dig tror du, eller hade du även kunnat få känslor i en sån relation? Under förutsättning att du lär känna henne såklart. 

Det är nog för de ska fungera så måste de bli känslor med oxo i och med man ska lita på personen 
    Jag kan inte tänka mig sex utan någon känsla alls för personen 
Svar på tråden Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?