• Anonym (A)

Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?

Vill gärna höra era tankar runtomkring detta scenario. Alltså om ni som är sub kan beskriva lite mer vad som är lockande med detta. 

Även undergivna män får svara såklart. 

Jag har nämligen kommit i kontakt med en som vill att jag ska utnyttja honom enbart för min köttsliga lust och undrar lite vad det är som lockar med det. 

• Svar på tråden Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?
  • Anonym (Destruktiv tjej)

Jag har blivit sexuellt utnyttjag under uppväxten och använder sex I destruktivt syfte.
    Jag känner mig trygg genom att känna mig ägd.
    Sen måste det finnas limits och stoppord. 
    Men det är inget som bygger mig, mer att jag är inte värd mer.

• Anonym (A)
    Giftskåneman skrev 2024-10-08 11:33:21 följande:

Så sorgligt

Mitt inlägg eller den som skrev i tråden? 
  • Giftskåneman
    Anonym (Destruktiv tjej) skrev 2024-10-08 11:30:59 följande:

Jag har blivit sexuellt utnyttjag under uppväxten och använder sex I destruktivt syfte.
    Jag känner mig trygg genom att känna mig ägd.
    Sen måste det finnas limits och stoppord. 
    Men det är inget som bygger mig, mer att jag är inte värd mer.

Så sorgligt läsa detta
  • Anonym (Trolltider)

Varför utger du dig för att vara tjej? Ingen tjej skulle skriva såhär grovt. Du har skrivit flera trådar om liknande och så himla äckligt och obehagligt att du utger dig för att vara tjej för att få prata sex. 

• Anonym (C)
    Anonym (Trolltider) skrev 2024-10-08 12:58:46 följande:

Varför utger du dig för att vara tjej? Ingen tjej skulle skriva såhär grovt. Du har skrivit flera trådar om liknande och så himla äckligt och obehagligt att du utger dig för att vara tjej för att få prata sex. 

Heteronormativt. Jag tänkte direkt på män som ligger med andra män för trådstarten nämner inget annat.
  • Anonym (C)

Inte för att det är ovanligt att kvinnor fantiserar om en dominant man, i vissa fall drar han säkert direkt. Så... Konstigt att vara kåt eller

• Anonym (A)
    Anonym (Trolltider) skrev 2024-10-08 12:58:46 följande:

Jag, TS? 

Jag är 100% kvinna och har alltid varit. Tycker inte att jag skriver något grovt alls i min trådstart. 

• Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2024-10-08 13:02:27 följande:
    Heteronormativt. Jag tänkte direkt på män som ligger med andra män för trådstarten nämner inget annat.
    Jag är heterosexuell kvinna. 
  • Anonym (Trolltider)
    Anonym (C) skrev 2024-10-08 13:02:27 följande:
    Det är inte första tråden som ts skrivit och det är en man som utger sig för att vara kvinna
Svar på tråden Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?