• Anonym (Ts)

Attraheras ni män av tjocka kvinnor?

Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från  övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (ZX)
    Anonym (Man2) skrev 2024-09-23 11:26:09 följande:
    Det konstiga i den här tråden är att kvinnor som inte anstränger sig och är lata ändå lyckas hitta män. Visst är väl ändå det konstigt?
    Män är inte lika petiga med vikten.
  • Anonym (Har slutat göra det)
    Anonym (Fredde) skrev 2024-09-23 08:08:15 följande:
    Om det är vad som menas med feta är jag inte attraherad av den viktklassen. Min preferens är lite mullig eller normalviktig. När det når den viktklass du talar om, säger det sig självt att det kan bli problem både under sexakten och med hälsan.

När det ställs en sån här fråga, borde det också framkomma med hur mycket övervikt man avser och är bekväm med.
    Men annars borde det tycker jag vara självklart. Även män som mig med en preferens för smala (numera) kan ju se att en kurvig/mullig/halvfet/ganska tjock kvinna kan vara attraktiv trots att vi gillar smala mer. Så jag tycker med tjock så menar man att någon är tjock på riktigt, inte bara väger 20-30 kg för mycket. Vikten måste vara tresiffrig för att klassa tycker jag.
  • Anonym (Lucas)

Min erfarenhet av sex med kraftigare kvinnor är att de tar för sig mer och vill gärna visa hur duktiga de är på att ge oralsex, vilket alla jag har varit med har varit, som av en händelse. 

och även att de vill bli tagna hårt och ganska gränslösa i allmänhet. Jag har legat med 10 st kvinnor som är kraftigare och alla är mer eller mindre likadana när det kommer till sånt. 

• Anonym (Chubby Chaser!)

Härligt när en riktigt fyllig kvinna rider och fläsket svallar...

• Anonym (Mårten)
    GIRL POWER skrev 2024-09-23 12:54:40 följande:
    Du kan ju vända på hela frågeställningeb om kvinnor attraheras av tjocka män?

Egentligen kan man vidareutveckla frågan och ställa frågan om övervikt är något att stå efter? Dvs något som bör favoriseras?
    "Jag har flytt Sverige och all jävla kriminalitet, araber, afrikaner och muslimer ocb bor numera i Milano, Italien"

Kan du inte skippa den där främlingsfientliga meningen i slutet av meddelandet? Är obehagligt och har inget med resten av tråden att göra.
  • Anonym (Fredde)
    Anonym (Har slutat göra det) skrev 2024-09-23 14:11:26 följande:
    Men annars borde det tycker jag vara självklart. Även män som mig med en preferens för smala (numera) kan ju se att en kurvig/mullig/halvfet/ganska tjock kvinna kan vara attraktiv trots att vi gillar smala mer. Så jag tycker med tjock så menar man att någon är tjock på riktigt, inte bara väger 20-30 kg för mycket. Vikten måste vara tresiffrig för att klassa tycker jag.
    För mig är en kvinna överviktig om hon väger 30 kg för mycket. Jag gillar former & lite hull så jag är ok med 10-15 kg över normalvikt, men inte mer. 
  • Anonym (Fredde)
    Anonym (Lucas) skrev 2024-09-23 14:18:20 följande:

Min erfarenhet av sex med kraftigare kvinnor är att de tar för sig mer och vill gärna visa hur duktiga de är på att ge oralsex, vilket alla jag har varit med har varit, som av en händelse. 

och även att de vill bli tagna hårt och ganska gränslösa i allmänhet. Jag har legat med 10 st kvinnor som är kraftigare och alla är mer eller mindre likadana när det kommer till sånt. 

Det låter nice. Men hur mkt kraftigare var dom kvinnorna då? Pratar vi extremt feta, feta eller mulliga?
  • Anonym (Kille)

Inget emot lite mulliga men får inte vars tak över nöjesfältet. Gäller båda hållen (bi)

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Lucas) skrev 2024-09-23 14:18:20 följande:

Inte konstigt. Att vara fet som kvinna är som att vara flintskallig eller väldigt kort som kille. Man kompenserar det allt vad man kan genom att ställa upp på allt, vara extremt mån att behaga oavsett vad. Det är som att de tänker att varje gång de får ligga kanske är den sista, och kan de inte vara den snyggaste mannen varit med ska de i alla fall vara den roligaste eller den som ger det han annars inte får.

Kvinnor som är närmare idealutseendet har råd att vara kräsna eftersom de vet att de alltid kan välja någon annan, och är därför mer restriktiva med vad de erbjuder.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Pelle) skrev 2024-09-23 23:12:58 följande:
    Inte konstigt. Att vara fet som kvinna är som att vara flintskallig eller väldigt kort som kille. Man kompenserar det allt vad man kan genom att ställa upp på allt, vara extremt mån att behaga oavsett vad. Det är som att de tänker att varje gång de får ligga kanske är den sista, och kan de inte vara den snyggaste mannen varit med ska de i alla fall vara den roligaste eller den som ger det han annars inte får.

Kvinnor som är närmare idealutseendet har råd att vara kräsna eftersom de vet att de alltid kan välja någon annan, och är därför mer restriktiva med vad de erbjuder.
    Precis så!  Applåder på den.
Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?