Inlägg från: Anonym (Har slutat göra det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har slutat göra det)

Attraheras ni män av tjocka kvinnor?

Har slutat göra det. Har vart med två damer i 150kgs klassen.

Hög sexdrift i kombination med en ovilja att röra sig under sex blir efter ett tag...en nästan onanikänsla? Man måste göra allt själv, de vill bara ligga där och bli påsatta utan att röra sig. Att få oralsex då blir det som att istället för att få det så är det som att mata henne med det.

Det här med att bli tjatad på om sex men utan att hon gör något fysiskt utan den bekvämligheten. Att tex sitta i vardagsrummet och få SMS från sovrummet istället för att hon skall gå upp ur sängen och faktiskt initiera sex? Känns väldigt bekvämt. 

• Anonym (Har slutat göra det)
    Anonym (Fredde) skrev 2024-09-23 08:08:15 följande:
    Om det är vad som menas med feta är jag inte attraherad av den viktklassen. Min preferens är lite mullig eller normalviktig. När det når den viktklass du talar om, säger det sig självt att det kan bli problem både under sexakten och med hälsan.

När det ställs en sån här fråga, borde det också framkomma med hur mycket övervikt man avser och är bekväm med.
    Men annars borde det tycker jag vara självklart. Även män som mig med en preferens för smala (numera) kan ju se att en kurvig/mullig/halvfet/ganska tjock kvinna kan vara attraktiv trots att vi gillar smala mer. Så jag tycker med tjock så menar man att någon är tjock på riktigt, inte bara väger 20-30 kg för mycket. Vikten måste vara tresiffrig för att klassa tycker jag.
Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?