• Anonym (Singelkillen)

Finns ni tjejer som gillar lite äldre killar?

Jag är en kille på 29 år som blivit singel i sommar efter ett par år långt förhållande.

när man nu börjat komma över det som vart har jag funderat på att prova tinder ett tag. jag är egentligen inte noga med ålder men har väl sagt till mig själv att inte dejta för ung eller för mycket äldre,

men nån som är 5-6 år äldre eller 6-7 år yngre är skitsamma för mig.

men en av mina kvinnliga bekanta säger att det inte är nån idé, att tjejer speciellt i åldern 25 till min ålder bara föredrar killar som är lika gamla eller några år yngre.

så tjejer i dessa åldrar i forumet stämmer det eller finns det tjejer i åldern 22-29 som fortfarande kan tänka sig en några år äldre kille? Jag tycker detta påstående låter väldigt konstigt jag..
  • Svar på tråden Finns ni tjejer som gillar lite äldre killar?
  • Anonym (J)

ja inte skulle man vilja ha en yngre iallafall då, stor skillnad i mognad på de åren där

• Anonym (J)
    Anonym (H) skrev 2024-09-05 15:32:19 följande:

De allra flesta tjejer föredrar äldre killar, det är iallafall min erfarenhet, jag är 30 och de senaste åren har tjejerna jag dejtat/knullat oftast varit i åldrarna 15-22 ungefär.

15? Och du är 30? Fy vad äckligt, gå och skäms 
  • Anonym (Singelkillen)
    Anonym (Guckosko) skrev 2024-09-05 15:44:21 följande:

Beror ju på i vilken  ålder man är i.
    Som ung var jag bara intresserad av äldre, de två jag gifte mig med var 7 respektive 10 år äldre.

Numera lever jag med en tio år yngre man.

Hur gammal är du idag då?
  • Anonym (Lajla S)

När jag va yngre, tyckte jag killar ca 25 - 30 va dom hetaste.  Och gissa vad .... Det tycker jag fortfarande som strax 40.  De har skaffat sig lite erfarenhet, utan att bli fastkörd i ett spår + att de är fortfarande  unga, hårda och virila med stamina och energi . Knullar just nu en på 26.

• Anonym (Solstråle)

Jag har alltid gillat äldre män, de är i regel mognare och vettigare. Men vid 30 kunde jag nöja mig med en mer jämngammal.

Den förste jag valde var alltså 15 år äldre, men min man idag är bara 2 år äldre.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Guckosko)
    Anonym (Singelkillen) skrev 2024-09-05 17:48:12 följande:
    Hur gammal är du idag då?
    Tja, gammal nog att vara din mamma.
  • Anonym (L)

Har märkt en begynnande trend att dejta yngre killar. Alla mina vänner har killar som är 4-5 år ångre.

Är själv 25 och har alltid dejtat äldre killar. Spelar egentligen ingen roll för mig, de har bara råkat vara äldre. Men så här i efterhand ser jag inte hur jag kunde vara 18 och dejta en 29-åring. Ingen normal och mogen 29-åring får väl något vidare utbyte av en 18-åring? Så av den anledningen vill jag inte ha alltför gamla män. Men i åldrespannet 22-32 år är lagom för mig.

• Anonym (L)
    Anonym (H) skrev 2024-09-05 15:32:19 följande:

De allra flesta tjejer föredrar äldre killar, det är iallafall min erfarenhet, jag är 30 och de senaste åren har tjejerna jag dejtat/knullat oftast varit i åldrarna 15-22 ungefär.

Vidrigaste jag läst. Du borde verkligen skämmas! Hoppas att Sverige efterliknar USAs lagar om byxmyndighet, så att du kan dömas till våldtäkt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (L)
    Anonym (H) skrev 2024-09-05 18:54:19 följande:
    Folk som vill att Sverige ska vara mer som USA har verkligen alltid den mest vidriga människosynen, förstår inte varför man vill va så hemsk
    Säger pedofilen. Vi lär väl se dig på Dumpen snart.
Svar på tråden Finns ni tjejer som gillar lite äldre killar?