Inlägg från: Anonym (Singelkillen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singelkillen)

Finns ni tjejer som gillar lite äldre killar?

Jag är en kille på 29 år som blivit singel i sommar efter ett par år långt förhållande.

när man nu börjat komma över det som vart har jag funderat på att prova tinder ett tag. jag är egentligen inte noga med ålder men har väl sagt till mig själv att inte dejta för ung eller för mycket äldre,

men nån som är 5-6 år äldre eller 6-7 år yngre är skitsamma för mig.

men en av mina kvinnliga bekanta säger att det inte är nån idé, att tjejer speciellt i åldern 25 till min ålder bara föredrar killar som är lika gamla eller några år yngre.

så tjejer i dessa åldrar i forumet stämmer det eller finns det tjejer i åldern 22-29 som fortfarande kan tänka sig en några år äldre kille? Jag tycker detta påstående låter väldigt konstigt jag..
  • Svar på tråden Finns ni tjejer som gillar lite äldre killar?
  • Anonym (Singelkillen)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 18:20:51 följande:

Klart det finns tjejer som vill ha äldre killar men de är knappast i majoritet. 

Så vad vill majoriteten? Ha yngre? Eller jämngamla eller är det utspritt så ungefär lika delar vill ha äldre som det finns dom som vill ha yngre eller jämngamla?
  • Anonym (Singelkillen)
    Anonym (C) skrev 2024-08-28 19:33:26 följande:
    Vad spelar det för roll ? Du har fått svar på din fråga. Räcker inte det?
    På sätt o vis ja. Men du skrev dom är inte i majoritet då är jag nyfiken på om dom är delade med dom som inte vill ha äldre eller om merparten vill ha yngre
  • Anonym (Singelkillen)
    Anonym (Guckosko) skrev 2024-09-05 15:44:21 följande:

Beror ju på i vilken  ålder man är i.
    Som ung var jag bara intresserad av äldre, de två jag gifte mig med var 7 respektive 10 år äldre.

Numera lever jag med en tio år yngre man.

Hur gammal är du idag då?
Svar på tråden Finns ni tjejer som gillar lite äldre killar?