• Anonym (A)

Legat med grannen

Jag är en ensam själ, är 35 år och bor ?tillfälligt? hos mina föräldrar? Jag har ej kille och ej jobb heller? Ökat en del i vikt?Sedan maj har min granne som påstår han är singel hört av sig till mig.. Han har kanske inget stadigt sällskap men många tjejer besöker honom? Och en natt hörde han av sig igen? Så jag tänkte vaddå och gick dit med lätt vånda?Han bjöd på vin och det kändes som vi hade nån koppling trots allt men kanske för jag också saknar riktiga vänner? Och hade sex såklart.. Det konstiga är att jag känner nån slags kemi med honom?Det kanske bara så han är men hoppas innerligt inte detta kommer fram men som
    att vi stämmer ihop med varann ändå, konstigt trodde inte jag skulle känna så för en sån person.. Inte känslor men det är nånting ändå?Men nog dumt jag gör detta hänt två gånger nu?

• Svar på tråden Legat med grannen
  • Anonym (A)

Ja ok vet inte riktigt hur jag skulle ta reda på det isåfall? Men förhoppningsvis säger han inget att vi varit med varann vore ju dumt mot de andra isåfall eller den andra? 

• Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 19:51:16 följande:

Ja ok vet inte riktigt hur jag skulle ta reda på det isåfall? Men förhoppningsvis säger han inget att vi varit med varann vore ju dumt mot de andra isåfall eller den andra? 

Om ni fortsätter träffas så kommer det kanske naturligt genom att man pratar om allt möjligt , typ när han senast träffade någon sist 
  • Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 19:51:16 följande:

Är de inte tillsammans så behöver han väl inte vara hemlig. Många som dejtar flera samtidigt. Jag är emot det själv. Men många gör ju så. 
  • Anonym (A)

Jo han dejtar ju flera såg en ny senast igår? Men frågan är är han taskig mot mig då eller mot nya dejten.Jag visste ju redan innan han var med fler kanske inte hon vet, och lär ju inte misstänka han varit med mig om hon vinkar så glatt? Kanske vill han ha det på det sättet? Nu inser jag att han inte har nån stadig iaf. Jag bryr mig ändå inte just nu?

• EmmaU79

Har berättat om det i andra trådar, men jag och min granne  ligger regelbundet sen ett par månader tillbaka och sexet är så bra att vi inte vill sluta. vi har dock satt upp lite ?förhållningsregler? och mest för att han är 15 år yngre än mig och ska såklart få träffa någon om han vill det.

Vi har sagt att vi får träffa andra, men ska skydda oss då och helst inte hemma hos oss själva (väggarna är tunna).
    Jag har dock noll sug efter det och försöker inte ens. Vem jag än skulle ta hem så vet jag att han kommer vara sämre än min granne och då slösar jag bara min tid. Jag har valt att leva ensam och han respekterar mina gränser.
    Han säger också att han inte vill träffa någon i dagsläget och det tror jag på.

Transparens. Jag och min KK pratar ganska mycket om våra tankar kring situationen. Jag vet att det inte kommer vara för evigt och det vet han med. Men vi lever i nuet och vi har sex nästan varje dag.

Vi kanske räddas lite av åldersskillnaden, men jag tycker absolut att man ska sätta upp de reglerna om man ligger och bor bredvid varann. Visa respekt liksom, ligg med nån annan om du vill, men skydda dig och gör det hos henne eller på hotell.

• Anonym (M)

Jag förstår inte problemet 

Njut så länge det varar och fundera inte så mycket 

• Anonym (A)

Ja jag vet inte. Att jag gått till en människa jag inte tänkte och nu ångrar mig lätt och får även konstiga känslor om det. Visste ändå han var med flera innan, så ja det hade jag ju redan i beräkningen ändå

• Anonym (M)
    Anonym (A) skrev 2024-08-16 09:15:41 följande:

Ja jag vet inte. Att jag gått till en människa jag inte tänkte och nu ångrar mig lätt och får även konstiga känslor om det. Visste ändå han var med flera innan, så ja det hade jag ju redan i beräkningen ändå

Men då så, känns det inte bra längre så gå inte dit mer då. Inte svårare än så

(Du verkar ju ha en del annat du behöver göra ändå - skaffa ett jobb, skaffa ett boende, eventuellt gå ner lite i vikt. Fokusera på det istället då och sluta tänk på den här mannen)
  • Anonym (A)

Jo det är sant

• Anonym (A)

Mee jag undrar så varför jag stör mig när han sitter där på sin altan själv, typ tittar mot mitt håll då och då?Och jag är i trädgården tittar åt hans håll hela tiden? Men hör inte av sig osv.. Nej riktigt irriterande situation?

• Anonym (M)
    Anonym (A) skrev 2024-08-17 08:50:11 följande:

Mee jag undrar så varför jag stör mig när han sitter där på sin altan själv, typ tittar mot mitt håll då och då?Och jag är i trädgården tittar åt hans håll hela tiden? Men hör inte av sig osv.. Nej riktigt irriterande situation?

Äh, om han hade varit intresserad så får han väl anstränga sig mer än att titta mot hållet där du bor. Bry dig inte så mycket om det, sysselsätt dig med något annat.
  • Anonym (A)

Nu har jag fått rätt klart för mig att vi endast är KK och jag är inga känslor inblandade  det hela?

• Anonym (A)
    Anonym (M) skrev 2024-08-17 11:31:53 följande:
    Äh, om han hade varit intresserad så får han väl anstränga sig mer än att titta mot hållet där du bor. Bry dig inte så mycket om det, sysselsätt dig med något annat.
    Nu vet jag att vi endast är KK och jag har inga känslor inblandade. Känns bra jag vet var jag har han satt säga?
Svar på tråden Legat med grannen