Är alla verkligen kapabla till allting?
Det finns så många saker jag vill uppnå, så många saker jag har försökt, t.ex. ha en stor sida på sociala medier eller skapa agencies. Jag har sett folk som har blivit stora redan första gången de försökte, skickade på events, kända överallt. Medan jag försökte så många gånger och det blev aldrig någonting. När jag berättar om det för folk säger de alltid "alla är kapabla till allting, du kanske inte jobbar tillräckligt hårt" eller "jag tror inte på det, du är så klok att du kan göra allt". Men det är bara sant. Jag har försökt hundratals gånger, jobbat hårt och försökt så många olika metoder, men jag har aldrig uppnått nivån av de personerna jag berättade om tidigare. Alltså de som blev skickade till events, kända och började tjäna jättemycket pengar. Men det där med att "alla är kapabla till allting" får mig att känna mig invaliderad på något sätt, eller att jag sviker dessa personer eftersom jag inte alls är så klok som de tycker? Det får mig dessutom att känna som att jag är borttappat i livet och möjligtvis aldrig kommer kunna leva såsom jag vill