Behöver ett ensam arbete.
Får skit konstant, fast jag kämpar och har det riktigt tufft och försöker hela tiden göra det bästa ifrån mig. Men ändå regnar skuldbeläggande över mig.
Saker som inte borde hända händer kring mig. Gps visar fel och jag blir misstrodd. Kund säger att den åker iväg 2 v på semester och så har den tydligen kommit tillbaka tidigare o när jag då säger att kunden sa att den skulle iväg två veckor på semester så blir jag misstrodd. Precis hela tiden när dom säger någonting till mig så är det endast någonting negativt. Aldrig något bra. Igår gjorde jag min första "fusk" och fick skit idag.
Medans kollegan fuskar konstant men får massor med beröm och är omtyckt.
Mår dåligt faktiskt. Börjat fundera på att hänga mig själv igen. Jag fungera inte med andra människor.
Jag har bytt arbeten efter arbete men finner ingenstans där jag passar in.
Vet inte vad jag ska ta mig till längre. Går sönder inombords. Är ensam och håller
mig för mig själv. Trött på livet och gett upp allt vad gällande partnerskap o bilda familj med att göra.
Jag är helt fel som person, människa och min existens uppenbarligen.
Vill bara få umgås med min hund och arbeta med djur..
Kan inte studera sumpade bort csn när jag mådde psykiskt dåligt tidigare.
Har inga referenser heller så hitta annat arbete lär jag ju inte kunna. Borde ha referenser när det kommer till arbeten, massor av dom. Men det är relationer som inte fungerar för mig, kommunikationen med andra människor. Så därmed har jag inga referenser fast jag arbetar så jävla hårt rent ut sagt. Ger allt av mig själv men ändå går det inte.
Vet inte vad jag ska göra längre..