• Anonym (?)

Behöver ett ensam arbete.

Är inskriven på någon sorts Rusta och Matcha .. jävla dagisverksamhet men-  vi har en snubbe i gruppen som verkar rädd för precis allt. Hur ska han få ett jobb ens?
    Kan begripa att det var obehagligt att skyffla radioaktivt material  i heltäckande dräkt med mask - ok 
    Vi pratade om A-I - det var också läskigt
    Skulle få info från Kriminalvården om jobb - det var också läskigt
    Han ställer frågor som ingen kan svara på för det finns ingen fråga ens. 
    Är helt osammanhängande i det han säger, går inte att få ut något att ens försöka svara på.
    Hur bemöter man någon sådan? Någon som inte ens lever i vår värld?

• Anonym (?)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-12 23:14:39 följande:

Intressant, min första tanke var att du får fråga honom, för det är nämligen inte jag, om du nu trodde det? Men efter en närmare eftertanke, så vill man ju hjälpa., och försöker åtminstone komma på något..

Men då jag tror att du är sarkastiskt, så kan du väl stata en egen tråd ang detta om du faktiskt menar allvar ? Skriver mer än gärna i den då du inte verkar ha någon som helst tanke på hur du skulle kunna prata med personen överhuvudtaget. 

Du skulle kunna vara han eftersom du vekar lika osammanhängande.
     Vilken stad?
  • Anonym (?)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-12 23:46:20 följande:

Vad är ens rusta och matcha? Är det för handikappade eller ? O vart skulle enbart han och inte du ha burit på "radioaktivt avfall" inom Sverige? Du måste ju driva ärligt talat ??  frågorna finns antagligen, med all säkerhet, men bara för att just DU inte kan svara på dessa så betyder det inte att de inte existerar. Försvarar t om någon som jag inte ens känner. Se vad någons attytyd kan skapa bara genom misstro likt din. Nja, tror inte att ud är bättre än homer simpsons ens som ju har blivit påverkad utav just det du skriver om "radioaktivitet och en jävla massa alkohol". 

Du är snarare den tröga clownen som inte klarar mörda lilla bart... visst? 

Spännande att du lägger så mycket möda på ett på ett svar när du bara svamlar. 
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2024-04-12 23:54:46 följande:
    Spännande att du lägger så mycket möda på ett på ett svar när du bara svamlar. 
    Kanske ett alko-lås på tangenterna skulle passat fint?
Svar på tråden Behöver ett ensam arbete.