• Anonym (Fel eller ej)

    Knullar min Flickväns syster

    Hej, Detta har nu pågått i säkert 4år Men jag är så otroligt kåt på min sambos syster och hon på mig. Hon har en man och två barn men oj vad vi knullar så fort vi får chansen. Vet att det är fel men jag kan inte hjälpa det. Vi har nu varit hos dem på besök i 3 dagar och vi har haft sex varje kväll när alla har gått och lagt sig för natten. Vi har gått ner i källaren där dem har tvättstuga där man kan köra ostört... Och när dem kommer till oss så går vi oftast upp på vinden eller ut till bilen och kör där. 


    Är det fler här som lever på detta sätt eller är det bara vi. 

  • Svar på tråden Knullar min Flickväns syster
  • Anonym (Lena)

    Jag och min mans son knullar som kaniner. Det började när han var 20 och jag 45. Nu fem år senare har vi helt löjligt bra sex tillsammans. Han har skaffat tjej men vi fortsätter som förut. Vi har sex minst ett par gånger i veckan. 
    Vi har inga planer på att sluta med det.

  • Anonym (sådär)
    Anonym (Lena) skrev 2024-03-11 07:54:01 följande:

    Jag och min mans son knullar som kaniner. Det började när han var 20 och jag 45. Nu fem år senare har vi helt löjligt bra sex tillsammans. Han har skaffat tjej men vi fortsätter som förut. Vi har sex minst ett par gånger i veckan. 
    Vi har inga planer på att sluta med det.


    Då får vi väl hålla tummarna för att din man får reda på det så snart som möjligt
  • Anonym (sådär)
    EnAnonumius skrev 2024-03-10 17:49:30 följande:
    "Vet att det är fel men jag kan inte hjälpa det."

    Det där är bara skitsnack från din sida.
    Du kan visst hjälpa det, du har ett medvetande.
    Eller är du en dräglande hjärnlös troglodyt som saknar impulskontroll?
    Haha, ja verkligen... verkar gått inflation på "kan inte". Snart lär vi väl se folk skita på sig på gator, bussar och tåg för att de bara inte kuuuuunde hålla sig. Jag menar inte fan ska man väl behöva ha kontroll över sina "behov" 2024. Räcker ju med att bara säga att man inte kaaaan så är det ok

    Ibland undrar jag om inte människosläktet håller på och går tillbaka till apstadiet av ren jävla slapphet Drömmer
  • Anonym (HmJ)
    Tecum skrev 2024-03-10 19:49:16 följande:
    Att vara  otrogen i samma hus som sin partner är ett typiskt tema i sexnoveller. Givetvis hade de snart blivit upptäckta om det varit irl. Det räcker ju att partnern varnar till och saknar den andre.
    Okej, det förklarar saken 
  • Anonym (Arg Karen)
    Anonym (sådär) skrev 2024-04-02 14:08:07 följande:
    Haha, ja verkligen... verkar gått inflation på "kan inte". Snart lär vi väl se folk skita på sig på gator, bussar och tåg för att de bara inte kuuuuunde hålla sig. Jag menar inte fan ska man väl behöva ha kontroll över sina "behov" 2024. Räcker ju med att bara säga att man inte kaaaan så är det ok

    Ibland undrar jag om inte människosläktet håller på och går tillbaka till apstadiet av ren jävla slapphet Drömmer
    Det stämmer. Vi blir dummare, och vissa tydligen fortare än andra 😏
  • Anonym (Snuskfantasi ...men)
    Anonym (Jrjjf) skrev 2024-03-10 17:50:23 följande:

    Hahaha men va!? Fy vad äckligt. Och galet. Hoppas tråden är på låtsas 


    Tecum skrev 2024-03-10 19:49:16 följande:
    Att vara  otrogen i samma hus som sin partner är ett typiskt tema i sexnoveller. Givetvis hade de snart blivit upptäckta om det varit irl. Det räcker ju att partnern varnar till och saknar den andre.

    Tråden är säkert snuskfantasi men när sådant här händer på riktigt och det kommer fram blir det så jäkla jobbigt. Inte bara för de inblandade och respektive utan det sprids liksom flera led vidare och blir så oerhört destruktivt.
  • Anonym (Fel lr ej2)

    Jag har galet skönt sex med min frus dotter. Det började när hon var 20 och jag var 45. Det började som en oskyldig flört och nu efter 10 år så är det lika skönt som innan. Min fru misstänker inget eftersom som vi har sex minst 3 gånger i veckan. Och det är minst lika skönt det. När min fru och jag har haft sex och hon åker till jobbet efteråt så kommer dottern nån timme efter och så har vi det otroligt skönt. Så skönt att bli avsugen av min styvdotter. Min fru gillar inte oralsex.

  • Anonym (Frisk)

    Oerhört naivt att tro att detta bara händer i sexnoveller. Förstår dock att man gärna vill dra den slutsatsen om man tillhör skaran som lätt provoceras av trådar som denna.

    Faktum är dock att en viss del av befolkningen gör så här, och visst, risken finns, men långt ifrån alla blir påkomna (även om man önskar att det skulle vara så) utan det pågår år efter år.

  • Anonym (Harriet)
    Anonym (Lena) skrev 2024-03-11 07:54:01 följande:

    Jag och min mans son knullar som kaniner. Det började när han var 20 och jag 45. Nu fem år senare har vi helt löjligt bra sex tillsammans. Han har skaffat tjej men vi fortsätter som förut. Vi har sex minst ett par gånger i veckan. 
    Vi har inga planer på att sluta med det.


    Jag hade sjukt bra sex med min sons kompis. Aldrig haft så sköna och starka orgasmer, så jag klarade inte sluta. Jag 41 och han 22. Vi hade ett häftigt år när sonen låg i lumpen. Så blev vi lite slarviga med skydd. Han lämnade mig för en yngre tjej, när jag låg på lasarättet och tog abort.
  • Tecum
    Anonym (Frisk) skrev 2024-04-02 14:34:10 följande:

    Oerhört naivt att tro att detta bara händer i sexnoveller. Förstår dock att man gärna vill dra den slutsatsen om man tillhör skaran som lätt provoceras av trådar som denna.

    Faktum är dock att en viss del av befolkningen gör så här, och visst, risken finns, men långt ifrån alla blir påkomna (även om man önskar att det skulle vara så) utan det pågår år efter år.


    Givetvis händer det att man vänstrar med någon i familjen, men har du läst trådstarten? Att vara otrogen i samma hus som resp partner när denne (kanske) sover är så riskfyllt att jag tvivlar på att någon normal person skulle göra det. I så fall för att bli upptäckt och få till en skilsmässa för den andra. Och det verkar inte vara fallet här.
  • Anonym (Kåt som fan)

    Missat denna tråd 😃 Jag själv har haft småflört med sambons syster under än längre tid allt från Messenger och flört bakom ryggen när vi ses, men spårade ut i helgen med nakenbilder till vandra 😉 samt fick se henne naken i bastun 

    Nu vill vi verkligen ha varandra i sängen, bara vänta till tillfället ges

  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Snuskfantasi ...men) skrev 2024-04-02 14:14:30 följande:
    Tecum skrev 2024-03-10 19:49:16 följande:
    Att vara  otrogen i samma hus som sin partner är ett typiskt tema i sexnoveller. Givetvis hade de snart blivit upptäckta om det varit irl. Det räcker ju att partnern varnar till och saknar den andre.

    Tråden är säkert snuskfantasi men när sådant här händer på riktigt och det kommer fram blir det så jäkla jobbigt. Inte bara för de inblandade och respektive utan det sprids liksom flera led vidare och blir så oerhört destruktivt.
    Berätta gärna om dessa flera led? Menar du utöver familj, tex vänner, grannar etc? Beskriv gärna, man lär sig ju medan man lever :)
  • Anonym (Frisk)
    Tecum skrev 2024-04-02 15:00:58 följande:
    Givetvis händer det att man vänstrar med någon i familjen, men har du läst trådstarten? Att vara otrogen i samma hus som resp partner när denne (kanske) sover är så riskfyllt att jag tvivlar på att någon normal person skulle göra det. I så fall för att bli upptäckt och få till en skilsmässa för den andra. Och det verkar inte vara fallet här.
    TS beskriver att tvättstugan ligger i källaren; källarvåningar är oftast inte lyhörda om de är omgivna av tjocka betongväggar/berggrund. Det är heller inget som säger att TS är normal... Tror inte heller han gör det för att bli upptäckt utan just som han beskriver för kickens skull.

    Kort sagt finns det inget i TS historia som är så osannolikt att den enda slutsatsen blir att han hittat på en sexnovell. Historian är snarare ganska vanlig och banal, men för TS är den så häftig och speciell att han vill skriva en tråd om den.
  • Anonym (Oxå)

    Det som gör att det inte låter riktigt trovärdigt i TS är att han skriver att de har sex varje dag när familjerna träffas. Att det skulle funka att de varje kväll antingen dröjer med att själva lägga sig eller smyger upp efter att deras respektive har somnat känns inte särskilt troligt.

    Med det sagt så kan jag berätta att jag under en period i mitt liv som nu ligger runt 20 år tillbaka var mycket otrogen med olika kvinnor som jag träffade på nätet, Jag höll på så i några år och jag blev allt mer vågad men till slut så sprack det naturligtvis. Stegvis blev jag allt mer avtrubbad för de lögner jag tog till för att kunna hålla på med det och jag tyckte själv att det var OK, det jag höll på med. Idag är jag inte längre så imponerad av vad jag höll på med då och kommer aldrig att göra om det.

    Men det som jag förvånades över var att singelkvinnor gärna ville ha sex med mig trots att de visste att jag var gift och inte tänkte lämna min fru. Jag ljög aldrig om det utan hade det i min dejtingprofil, att jag var gift.

    När jag höll på med det där så hörde jag också mycket om otrogna människor. Det är mer vanligt än jag trodde förut, att folk är otrogna.

  • Anonym (Frisk)
    Anonym (Oxå) skrev 2024-04-02 16:46:37 följande:

    Det som gör att det inte låter riktigt trovärdigt i TS är att han skriver att de har sex varje dag när familjerna träffas. Att det skulle funka att de varje kväll antingen dröjer med att själva lägga sig eller smyger upp efter att deras respektive har somnat känns inte särskilt troligt.


    Detta behöver inte heller vara något konstigt. I mitt förhållande lägger vi oss väldigt sällan samtidigt. I perioder är det den ena som lägger sig först (den andra kommer ibland först timmar senare, eller någon halvtimma-timma); i andra perioder är det tvärtom. Fungerar TS så annars också (sitter alltid uppe och surfar eller spelar efter att frun gått och lagt sig) så höjer nog inte frun på ögonbrynen åt att han gör det nu också, utan somnar bara. (Samma med systern.)

    Detta är bara ett exempel på hur detaljerna i TS i sig inte är tillräckliga för att avskriva berättelsen som fiktion.
Svar på tråden Knullar min Flickväns syster