Inlägg från: Anonym (Frisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frisk)

Knullar min Flickväns syster

Oerhört naivt att tro att detta bara händer i sexnoveller. Förstår dock att man gärna vill dra den slutsatsen om man tillhör skaran som lätt provoceras av trådar som denna.

Faktum är dock att en viss del av befolkningen gör så här, och visst, risken finns, men långt ifrån alla blir påkomna (även om man önskar att det skulle vara så) utan det pågår år efter år.

• Anonym (Frisk)
    Tecum skrev 2024-04-02 15:00:58 följande:
    Givetvis händer det att man vänstrar med någon i familjen, men har du läst trådstarten? Att vara otrogen i samma hus som resp partner när denne (kanske) sover är så riskfyllt att jag tvivlar på att någon normal person skulle göra det. I så fall för att bli upptäckt och få till en skilsmässa för den andra. Och det verkar inte vara fallet här.
    TS beskriver att tvättstugan ligger i källaren; källarvåningar är oftast inte lyhörda om de är omgivna av tjocka betongväggar/berggrund. Det är heller inget som säger att TS är normal... Tror inte heller han gör det för att bli upptäckt utan just som han beskriver för kickens skull.

Kort sagt finns det inget i TS historia som är så osannolikt att den enda slutsatsen blir att han hittat på en sexnovell. Historian är snarare ganska vanlig och banal, men för TS är den så häftig och speciell att han vill skriva en tråd om den.
  • Anonym (Frisk)
    Anonym (Oxå) skrev 2024-04-02 16:46:37 följande:

Det som gör att det inte låter riktigt trovärdigt i TS är att han skriver att de har sex varje dag när familjerna träffas. Att det skulle funka att de varje kväll antingen dröjer med att själva lägga sig eller smyger upp efter att deras respektive har somnat känns inte särskilt troligt.

Detta behöver inte heller vara något konstigt. I mitt förhållande lägger vi oss väldigt sällan samtidigt. I perioder är det den ena som lägger sig först (den andra kommer ibland först timmar senare, eller någon halvtimma-timma); i andra perioder är det tvärtom. Fungerar TS så annars också (sitter alltid uppe och surfar eller spelar efter att frun gått och lagt sig) så höjer nog inte frun på ögonbrynen åt att han gör det nu också, utan somnar bara. (Samma med systern.)

Detta är bara ett exempel på hur detaljerna i TS i sig inte är tillräckliga för att avskriva berättelsen som fiktion.
Svar på tråden Knullar min Flickväns syster