Hjärtat i tusen bitar
Mår så oroligt dålig och hoppas inte inblandade här läser tråden. En man i min umgängeskrets var min stora ungdomskärlek. Vi träffades ofta och hade sex och festade men blev aldrig tillsammans eller så. Senare berättade hans bästa vän i förtroende för mig att den här killen egentligen ogillade mig skarp att han störde sig på mig och sedan berättade han mycket intima saker om mig så jag var tvungen att gå vidare. För att vara ärligt dumpade han mig. Jag flyttade till Latinamerika. Jag släppte aldrig killen ur mina tankar. Han har ibland hört av sig men inget annat. Han är svensk och bor i Sverige. Det har gått många år och i julas hörde han av sig med anledningen att vi skulle hjälpa våra vänner att ställa till deras bröllopsfest som ska äga rum nu framåt våren. Vi småpratade dagligen en månad. En månad till körde han en otrolig charmoffensiv med mycket gulliga grejer dagligen och jag tänkte att han kanske förändrat sin syn på mig. Jag åkte till Sverige nu och han erbjöd mig att äta middag hos honom och planera. Så jag visste att attraktion fanns. Jag åkte dit och vi lagade middag och hade trevligt och pratade. Han satte på romantiska sånger och kramades och massa sånt. Vilket kändes inte alls som honom. Sedan tog han initiativ till att kyssas och jag både ville och inte ville men gjorde det och det var blandande känslor. Sedan ville han gå vidare men jag kände mig inte alls redo. Men det var som att det inte fanns ett läge att säga nej så jag gjorde det här bara. Jag sov där. Nu har han även tagit bilder på mig och skickat dessa till den här nära vännen och en väninna. Inga felaktiga bilder men ändå. Han berättade inte om detta. Jag hade ont i kroppen efter händelsen, jag vill understryka att det inte rörde sig om en våldtäkt. Jag har nu varit mycket trött och besväras av mardrömmar och har inte kunnat äta efter det här. Jag vill nu beställa en återresa och känner att jag inte klarar av att gå till bröllopet, jag vet att jag måste då det är en nära vän. Varför reagerar jag såhär? Det tog så mycket mental på mig och vet inte varför. Ska jag be honom ta bort bilder eller ska jag släppa denna? Hur ska jag tänka? Det känns som att mitt hjärta gått i tusen bitar och vet inte varför